www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یادداشتی از ساجده عرب سرخی

احمدی نژاد همان است

که بی بصیرت ها گفته بودند

 
 
 
 

 

ساجده عرب سرخی دختر عربسرخی عضو ارشد رهبری سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی است که پس از کودتای 88 بازداشت و محاکمه کودتائی شد و سالها نیز در زندان ماند. ساجده عرب سرخی خود نیز روزنامه نگار است و این یادداشت کوتاه را در باره این روزهای احمدی نژاد نوشته که مدعیان بصیرت باید بخوانند:

«دیدید گفتیم» و «دیدی گفتم»‌های امروز نه دردی را دوا می‌کنند و نه دلی را شاد. «دیدید گفتیم» احمدی‌نژاد اقتصاد را نابود می‌کند! دیدید گفتیم احمدی‌نژاد دروغ می‌گوید! دیدید گفتیم بازی افشاگری او انتها ندارد و به خودتان هم اتهام‌ زنی خواهد کرد! دیدید گفتیم او در شکاف انداختن و دعوا مرز ندارد! دیدید گفتیم او نه یک جریان فکری و سیاسی که یک باند رفیق‌بازی و شهرآشوبی است!

این روزها به احمدی‌نژاد نسبت‌هایی می‌دهند که برای بسیار کمتر و ملایم‌تر از آنها، افراد بسیاری متهم به فتنه‌گری و توهین و تشویش و نشر اکاذیب و اقدام علیه امنیت و تبلیغ علیه نظام شده‌اند. البته به هیچ‌وجه قصد این‌همانی جبهه‌گیری‌های اخیر را با اختلافات اصلاح‌طلبان نسبت به نوع رفتار و مدیریت احمدی‌نژاد ندارم.

علت و بهانه دعوای اخیر کاملا با مسائل و دغدغه‌های اصلاح‌طلبان متفاوت است. اما نوع رفتار و مقابله احمدی‌نژاد و نزدیکانش همانی است که بود. فردی درست یا غلط از او انتقاد می‌کند، او را تهدید می‌کنند به افشای پرونده فرزندش. یکی دیگر حرفی می‌زند، تهدید به برملا کردن مسائل گاوداری برادرش می‌کنند. هو و جنجال می‌کنند، ظاهرا دروغ هم می‌گویند. آن وقت فلان مقام عالیرتبه چنان اتهامات بی‌سابقه و صریحی به او وارد می‌کند که بیا و ببین.

بیا و ببین که برای بسیار کمتر از اینها چه دادند و چه گرفتند. بیا و ببین که همان اتهامات، صریح‌تر و غلیظ‌ تر تکرار می‌شود و هیچ‌کس خوشحال نیست از تحقق پیش‌بینی‌هایش. بازی رمل و اسطرلاب که نبوده! قصه ایران و منافع ملی و عمرهایی بود که سوخت و روهایی که به روی هم باز شد، پرده‌هایی که دریده شد و اتفاقاتی که رخ داد و هزینه‌هایی که پرداخت شد و همچنان می‌خواهند کم نیاورند و لابد بی‌توجه به همه اینها آماده تکرار آن اتهامات به بهانه ۹ دی هم هستند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: