www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نقشه چپاول نفت ایران که ضراب

روی تابلو در دادگاه کشید!

 
 
 
 
 

 

در ایران نمی گذارند در دادگاه بابک زنجانی گفته شود که چه کسانی چراغ سبز فروش نفت ایران را در دوران تحریم ها به وی دادند و تا این نکته فاش نشود پرونده زنجانی و محاکمه او نیمه کاره است. اعدام او هم اگر انجام شود برای پنهان ماندن همین راز است.

در امریکا کارگزار بابک رنجانی در ترکیه و کشورهای خلیج فارس بنام رضا ضراب در حد شاهد و نه متهم به دادگاهی برده شده که ظاهرا دادگاه رضا ضراب باید باشد. ضراب در این دادگاه طرحی را روی تخته کشید تا نشان دهد نفت ایران چگونه در ترکیه فروخته شد. او توضیح داد که نفت ایران را از طریق وزارت نفت (سردار رستم قاسمی) در ترکیه می‌فروخته و پول را به حساب "هالک ‌بنک" آن کشور واریز می کرده اند تا بعدا منتقل شود به حساب بانک سرمایه در هالک‌بنک و سپس حساب شخصی رضا ضراب. بعدش هم حساب شرکت ضراب‌. او با این پول طلا می خریده و طلاها را با چمدان به دوبی می برده و از طریق "استاندارد چارتر"  به حساب طلبکارهای ایران واریز می کرده است.

(در این حساب به حساب کرده و تبدیل کرده به طلا و انتقال به دوبی و از دوبی به حساب کسانی که نامشان هنوز اعلام نشده و بی شک شماری از فرماندهان سپاه و افرادی در بیت رهبری بوده اند، چند میلیارد بالا کشیده شده است. سرنخ بحران اقتصادی ایران و فقر و نارضائی مردم را از اینجا باید دنبال کرد.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 دی

 
 

اشتراک گذاری: