www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

انگشت اتهام قتل هاشمی

به سوی چه کسی دراز است؟

 
 
 
 

 

استخر مرگ شدن هاشمی رفسنجانی رویدادی نیست که تا ابد بتوانند آن را در پرده ابهام حفظ کنند. خانواده اش گهگاه اشاره ای به ابهامات این مرگ ناگهانی می کنند اما از بیم تشدید فشارها زبان خود را گاز می گیرند. سرعت یافتن کلید گاو صندوق اختصاصی او که می گویند همیشه همراهش بوده و قطعا در رختکن استخر امنیتی کوشک آن را یافته اند، از دست ندادن حتی دقیقه ای برای تفتیش دفتر او در مجمع مصحلت و باز کردن گاو صندوق اختصاصی و بردن یاداشت هائی که در پی آن بودند (بویژه یادداشت های وی در باره کودتای 88)، ناپدید شدن وصیت نامه هاشمی و بالاخره ممنوع الخروج کردن 4 تا 5 عضو خانواده اش، باندازه کافی گویا وجود رازهای فاش نشده این ماجراست. ماجرائی که اگر حدس و گمان ها به واقعیت مستند تبدیل شود نشان میدهد که قتل او بسیار دقیق ترتیب داده شد. مرگ در استخر، هنگام شنا و طبیعی جلوه کردن ایست قلبی!

این سئوالات برای همه مطرح است و به همین دلیل خبرنگاران نیز در هر فرصتی سئوالی را مطرح می کنند. از جمله در مصاحبه خبری روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه و معاون اول این قوه "محسنی اژه ای" از او درباره حوله آلوده به رادیوآکتیو هاشمی سئوال کردند و او گفت که از چنین حوله ای بی خبر است!! بیمارستان شهدای تجریش، دلیل مرگ را ایست قلبی اعلام کرد اما محسن هاشمی فرزند هاشمی می گوید  "اینکه ایست قلبی به چه علتی رخ داده، موضوعی است که ما از آن بی‌اطلاعیم". محسن هاشمی می خواهد بگوید که پدرش کاملا تحت مراقب پزشک مخصوص بوده، بویژه که برای باز نگهداشتن دو رگ اصلی قلبش تحت عمل "آنژیو پلاستی" قرار گرفته بود و نتیجه عمل مرتب تحت کنترل بوده است. آیا قتل احتمالی هاشمی مقدمه و پیش زمینه کودتا علیه روحانی بود که در مشهد کلید زده شد اما به شورش عمومی علیه نظام انجامید؟

همه نگاه ها متوجه شخص رهبر جمهوری اسلامی است. او اگر بموجب شایعات رایج در جامعه خود درجریان این قتل نبوده باشد، باید برای نجات تاریخی خویش از این اتهام دستور تحقیق بدهد، حتی اگر نتیجه برای عموم اعلام نشود. درغیر اینصورت این ماجرا به نام او در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 دی

 
 

اشتراک گذاری: