www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 25 دیماه

طلبه های قم هم

از دل و دماغ افتاده ند!
 
 
 
 

 

۱ ایران

 

 - نفتکش "سانچی" رفت، ابهامات ماند؛ هنوز سوالات زیادی در خصوص علت حادثه وجود دارد. مثلا اینکه چرا خدمه نفتکش ایرانی با وجود آنکه فرصت فرار از کشتی را داشتند، همچنان آنجا ماندند؟

 

 ۲ اطلاعات

 

 - روحانی: این چه طرز حرف زدن است که هر کس اعتراضی میکند، او را "خس و خاشاک" یا گاو و گوساله و یا "آشغال" خطاب میکنند، مردم بیش از ما میفهمند.

 

 ۳ کیهان

 

 - اظهارات رئیس جمهور در واکنش به سخنان امام جمعه تهران در حالی صورت میگیرد که روحانی منتقدین خود را "جیب بر" مینامد.

 

 ۴ همشهری

 

 - افشاگری نجفی از "شهرداری قالیباف"؛ قرارداد صوری یک میلیارد و 730 میلیون تومانی قالیباف با "ناجا" در انتخابات خرج شده است.

 

 ۵ شرق

 

 - ادامه تلاش مجلس برای بازدید از زندان اوین و ضرورت شفاف سازی وضعیت بازداشت شدگان وقایع اخیر. عارف گفت: توصیه ما این است که بازدید سریع تر اتفاق بیفتد.

 

 ۶ رسالت

 

 - نوری همدانی: طلبه ها شادمانی سابق را ندارند، چرا اوضاع به این سمت و سو کشیده شده است.

 

 

 ۷ - جمهوری اسلامی

 

 - برسد به دست علی اکبر ولایتی... چرخ روزگار گشت و گشت و شما را که قرار بود متخصص داخلی کودکان باشید، از امریکا به وزارت خوش ساخت "امور خارجه" فرو فرستاد. در 16 سال وزارت شما با 16 کشور درگیر شدیم، یک پزشک اگر بخواهد طبابت کند به "غذا خوردن" هم نمی رسد، اما شما هم سیاست پیشه کردید و هم مدرس تاریخ اسلام شدید و هم بیمارستان مسیح دانشوری و دانشگاه آزاد را اداره میکنید و به مجمع تشخیص مصلحت رفتید و هم بیماری های عفونی را اداره کرده... و اینها همه بخشی از مسئولیت های سنگین و پایان ناپذیر شما بوده و هست. خدا خواست تا امین رهبری باشید، باور کنید اگر "سعد حریری" به جای شما با یک جوان یا میان سال هم سن و سال خودش مواجه میشد، چه بسا به عربستان نمی گریخت. ص۳


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 دی

 
 

اشتراک گذاری: