www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از جمله "صدیقی" امام جمعه جانشین هاشمی در تهران

خرُ و پفُ امام جمعه ها

نمی گذارد صدای مردم را بشنوند
 
 
 
 

 

بعضی ها با صدای بوق اتومبیل بیدار می شوند، برخی با صدای طبل یا شیپور، بعضی ها تا صدای بلند می شنوند از خواب می پرند و برخی خر و پف خودشان پر سر و صدا تر از فریاد مردم در خیابان است. در جمهوری اسلامی عده ای از روحانیون جزو گروه آخرند. یعنی چنان غرق خوابند و چنان خر و پف می کنند که با صدای فریاد هم از خواب بیدار نمی شوند. بخوانید از خر و پف امام جمعه تهران "صدیقی" را درباره شورش دیماه مردم ایران:

"اجتماع ملت، دریایی را ایجاد کرد و آشغال ها را شست و تمیز کرد." (اشاره به تلاش برای سازمان دادن یک راهپیمائی حکومتی برای قدرت نمائی در برابر شورش مردم که به یک مضحکه تبدیل شد. آنقدر که تبلیغاتچی های حکومتی هم جرات نکردند مانند راهپیمائی ساندیسی 9 دی 88 درباره آن بالای منبر بروند. (توجه داشته باشید به خواب عمیق توام با خر و پف)

خطیب نماز جمعه تهران در ادامه، درباره تلاش نمایندگان مجلس برای بازدید از زندانها و یادآوری اقدامات غیر قانونی شورای نگهبان از جمله جلوگیری از حضور عضو منتخب شورای شهر یزدی از اقلیت زرتشتی ایران فرمود:

"کار مجلس مقابله با شورای نگهبان و احکام دین نیست بلکه، اینها حاشیه سازی است. کار مجلس این نیست."

خطیب جمعه، بالاخره حرف دلش را زد و از دولت روحانی بخاطر کم کردن بودجه حوزه های مذهبی و نهادهای مذهبی انتقاد کرد و گفت:

"اگر می خواهیم دین را رواج دهیم باید بودجه حوزه های علمیه و فرهنگ را تقویت کنیم."

(از ایشان نپرسیده اند که 40 سال تقویت و پمپاژ بودجه ای حوزه های علمیه اسلام را در ایران تقویت کرد؟ و یا این بودجه ها صرف رواج خرافات و تقویت انواع نهادهای مافیائی و ارتجاعی شد؟)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 دی

 
 

اشتراک گذاری: