www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آیت اله های ولایتمدار

کم کم سر الاغ را کج می کنند!

 
 
 
 

 

چند آیت الله خوب پروار شده در جمهوری اسلامی، این روزها بشدت عصبانی اند. بودجه نهادهای زیر مجموعه آنها یا قطع شده و یا کم شده، از شرکت ها و بنیادهای اقتصادی آقازاده هایشان دولت می خواهد مالیات بگیرد. برخی از آنها امام جمعه اند و برخی برای خود شان و منزلتی بیش از حضور در نماز جمعه و خطبه خوانی قائلند و بقول آیت الله مهدوی کنی که یکبار درباره علی خامنه ای گفته بود "من خودم رهبر سازم" آنها هم خودشان را کمتر از رهبر نمی دانند و تا زمانی حامی رهبرکنونی جمهوری اسلامی اند که او تابع نظرات مذهبی و مدافع نهادها و منافع اقتصادی آنها باشد. این روزها مخالفت خوانی هایشان در روزنامه های کیهان و پرتو، قدس و رسالت و جام و سایت رجانیوز و بقیه همین گروه رسانه ها منتشر می شود. با بهانه یا بی بهانه، اما با سمت گیری علیه کم و یا قطع شدن بودجه هایشان و یا مالیات گرفتن از بنیادهایشان. آنها یک ماتم دیگر هم گرفته اند و آن این که روحانی در مجلس هنگام طرح بودجه گفت که ساعت ها با رهبر بر سر حمله به 6 تعاونی که 25 در صد پول کشور دراختیارشان است گفتگو کرده و به توافق رسیده است. اگر ادامه این توافق قطع بودجه آنها باشد چی؟ اگر این توافق شامل گرفتن مالیات از بنیادهای مالی تحت مدیریت آقازاده های آنها باشد چی؟ اگر فرمولی پیدا شود که نه حرف آقای خمینی زمین گذاشته شود و نه فرار مالیاتی امپراطوری آستانقدس دیگر ممکن شود چی؟ اگر روحانی توانسته باشد آقای خامنه ای را از آنها دور کند چی؟

ار درون شبکه های قدرتمند همین روحانیون فیلم مجلس خبرگان درباره علی خامنه ای پخش نشده تا چنگ و دندانی به او نشان داده شود؟ آیا بزودی همان آیت اله ها شروع به کشیدن خشت از زیر بنای گلی ولایت فقیه نخواهند کرد؟ از همین حالا امثال مکارم شیرازی، مصباح یزدی، نوری همدانی شروع کرده اند به کج کردن سر خر و حرف های دیگری را درباره ولایت فقیه به هم می بافند که مغایرت دارد با حرف های چاپلوسانه گذشته آنها در باره ولایت فقیه.(مراجعه کنید به رجانیوز و پرتو و بقیه روزنامه هائی که اسم بردیم و لابلای اخبار با دقت این نکات را بیرون بکشید!)

تقابل ها و خانه تکانی های مهم و اجتناب ناپذیری در انتظار نظام است و آنچه روحانی هنگام طرح لایحه بودجه در مجلس گفت خیلی جدی است. او گفت که حتی اگر این دولت هم بتواند بحران ها را دوام بیآورد دولت بعدی نخواهد توانست و زمین خواهد خورد. آیا این نظر و پیش بینی او را علی خامنه ای محکم و استوار قبول کرده است؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 دی

 
 

اشتراک گذاری: