www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عبدالله نوری:

تهدیدهای خارجی جدی است

هرچه زودتر باید وحدت کنیم!
 
 
 
 

 

اعضای انجمن دانشجویی فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز با عبدالله نوری اولین وزیر کشور دولت خاتمی و نماینده سابق مجلس که در اواخر عمر آیت الله خمینی نماینده وی در سپاه نیز بود دیدار کردند. عبدالله نوری که باتهام برخی افشاگری هایش در روزنامه "خرداد" در میانه دولت خاتمی دادگاهی و مانند غلامحسین کرباسچی شهردار خوشنام تهران محاکمه و سالها زندانی شد، دراین دیدار درباره حصر موسوی و کروبی گفت:

با توجه به شرايط پيچيده در منطقه و تهديداتی كه به اشكال ‏گوناگون نسبت به كشور وجود دارد، وحدت و همبستگی همه‌ی نيروهای ‏سياسی حول محور منافع ملی و قانون اساسی، بزرگترين قدرت بازدارنده در مقابل ‏تهديدات است و قطعاً رفع حصر و محدوديت‌ها از جناب آقای كروبی، جناب آقای موسوی‏، سركار خانم رهنورد و جناب آقای خاتمی موجب تقويت وحدت ملی خواهد بود. البته شنیده‌ها حاکیست تلاش‌هایی در حال انجام است که حصر برداشته شود.

شما دانشجویان می‌توانید با تشکیل کمیته‌هایی، یک ‏لیست از وعده‌ها و ‏برنامه‌های انتخاباتی رئیس جمهوری و همچنین برنامه‌هایی که وزرا با ارائه آنها از ‏‏مجلس رأی اعتماد گرفتند را تهیه و بررسی کنید و انتظارات را مشفقانه به دولت گوشزد ‏کنید.

شما باید پیوسته ‏سئوال کنید که تحقق ‏حقوق مردم در قانون اساسی به کجا رسید؟ وعده‌های انتخاباتی ‏درباره زنان و جوانان و اقلیت‌ها چه شد؟ چرا ‏ارتقا مدیریتی زنان در ایران مشکل و مانع ‏دارد؟

طبیعتاً بسیاری از کسانی که به آقای روحانی رأی نداده‌اند ‏با این وعده‌ها مخالف بوده‌اند و اگر امروز ‏هم مخالف باشند عجیب نیست، اما نمی‌شود ‏جوانان و زنان و اقلیت‌ها که به دلیل همین وعده‌ها به آقای ‏روحانی رای داده‌اند را، به ‏خاطر تأمین نظر مخالفان، کنار گذارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 آذر

 
 

اشتراک گذاری: