www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حکم 2 سال زندان هم اجرا نخواهد شد

انتظار کودکانه زندانی شدن

قاضی شجاع و محبوب رهبر!

 
 
 
 

پس از نزدیک به 9 سال، دادگاه قاضی مرتضوی حکم قطعی را به او ابلاغ کرد: "  سال حبس قطعی!".

اگر احمدی نژاد یک حرف درست در دوران اخیر که چهره منتقد نظام به خود گرفته زده باشد همان جمله فساد نهادینه شده قوه قضائیه و تبدیل آن به ابزار دست قدرت است. چاقوی این قوه چگونه می توانست دسته خودش را ببرد؟ مرتضوی دادستان انقلاب و عمومی تهران ومرکز بود. برای رهبر جمهوری اسلامی یک قاضی نمونه و شجاع بود که در چند دیدار سرکوفت او را به رئیس وقت قوه قضائیه زده بود. به شاهرودی که می خواست او را برکنار کند گفته بود : "یک قاضی شجاع دارید و او را هم می خواهید برکنار کنید؟"

 این قاضی شجاع با همدستی سعید جلیلی رئیس وقت شورای عالی امنیت ملی آن فاجعه را در کهریزک بوجود آورد و حکم زندان 2 ساله اش را به دلیل قتل "روح الامینی" که پدرش سپاهی و نزدیک به ارگان ها و نهادهای اطلاعاتی است صادر کردند.

پدر مقتول در دیداری که به همراه شماری دیگر از همراهان، در همان هفته اول جنبش مقاومت در برابر کودتا با رهبر داشت و فیلم آن از سیما پخش شد گفت که "سر پسرم فدای شما!" و رهبر هم وعده رسیدگی داد و در تمجید و پاسخ به او گفت "انفسهم"!

اینها برگ های تاریخ جمهوری اسلامی است که به یمن فضای مجازی محال است مانند وقایع دوران کودتای 28 مرداد از اذهان برود و فراموش شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 آذر

 
 

اشتراک گذاری: