www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دیداری اصلاح طلبانه با محمدرضا عارف

با خانه نشین کردن خاتمی

وحدت ملی را نشانه گرفته اند

 
 
 
 

اعضای شورای مرکزی جبهه اعتدالگرایان اصلاح طلب با محمد رضا عارف معاون اول محمد خاتمی در دولت وی و رئیس فراکسیون امید در مجلس کنونی دیدار کردند.

رئیس فراکسیون این شورا  با اشاره به جلوگیری از دیدار محمدخاتمی با اعضای دولت 8 ساله وی گفت: انتظار اینست که در برابر امواج کینه آفرین تعصب و جهالتی که مورد سوء استفاده دشمنان اسلام و منطقه قرار گرفته است بر وحدت میان فرقه های مختلف اسلامی اصرار کنیم و هر گونه تحریک و تخریب را از سوی هر کسی که باشد محکوم نمایند. ایجاد فاصله بین مسئولین و یاران انقلاب و نیز اعمال محدودیت برای برخی مسئولین باسابقه نظام زنگ خطری است برای کمرنگ شدن وحدت در داخل خانواده انقلاب. در برهه حساسی از انقلاب اسلامی سر می بریم و هرگونه ایجاد چالش در داخل خانواده انقلاب مطمئنا به سود بدخواهان نظام اسلامی است. شرایط زمانی ما را به مسیری برد که واژه «اعتدال» را به «اصلاحات» الصاق کردیم در حالی که الزاما نیازی به این کار نبود چرا که در دل گفتمان اصلاحات، اعتدال نهفته است.

عارف نیز در سخنانی گفت: رقیب جریان اصلاحات تلاش زیادی کرد که با الگوبرداری از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان جبهه ایی عمل کنند ولی باز هم موفقیتی کسب نکردند. جبهه سیاسی مقدمه تشکیل حزب فراگیر است. هیچ راهی جز تشکیل حزب فراکیر اصلاحات نداریم .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آذر

 
 

اشتراک گذاری: