www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دو دادگاه بابک زنجانی و رضا ضراب

زلزله سیاسی

بزودی ترکیه را خواهد لرزاند؟

 
 
 
 

 

دادگاه "ضراب" در امریکا که تبدیل شده به دادگاه روسای سابق بانکهای ترکیه در همدستی با بابک زنجانی برای دور زدن تحریم ها علیه ایران و غارت پولهای نفتی ایران، روی دیگر دادگاه بابک زنجانی باید باشد اما به چند دلیل نیست:

1- دادگاه در ایران است و متهمان در خود حاکمیت مواضع استوار دارند و از بابک زنجانی تا آنجا حمایت می کنند که دهان نگشاید!

2- قوه قضائیه خود نهادی فاسد و همدست شبکه غارت پولهای نفتی ایران در دوران احمدی نژاد است.

3- دادگاه پشت درهای بسته است و گهگاه گوشه ای از پرونده که مربوط به متهمین درجه چهارم و پنجم است باز و تبدیل به خبر می شود.

دادگاه ضراب در امریکاعملا شعبه ای از دادگاه زنجانی در ایران است. این که امریکا مدعی است شبکه ضراب و بانکداران و وزرای سابق دولت اردوغان تحریم های جهانی علیه ایران را نقض کرده اند یک سر ماجراست و عمدتا فشار سیاسی برای باج گیری از ترکیه است، اما سر بزرگ و واقعی آن همان ماجرای دعوا بر سر پولهای غارت شده ایران است. از خود احمدی نژاد تا  وزیر نفت احمدی نژاد "سردار قاسمی"، پایگاه خاتم الانبیاء سپاه، نهاد یا بیت رهبری، سیاست ماجراجویانه دوران احمدی نژاد که تحت حمایت رهبر جمهوری تا رفتن پرونده اتمی ایران به شورای امنیت سازمان ملل پیش برده شد و... همه و همه اجزاء و برگ های سیاه و مهم پرونده ایست که در دادگاه بابک زنجانی باید باز شود و ضراب هم در امریکا با یک زدو بند، تحت هدایت امریکا سرگرم باز کردن برخی برگ های آن است. ضراب عملا شده همدست دادستان و افشاء کننده روابط و اسناد، علیه دولت اردوغان که در نهایت امر گریبانگیر ایران خواهد شد.

بدنبال آنچه که در دادگاه ضراب در امریکا مطرح شد و پیک نت طی دو شماره پیاپی (شنبه و یکشنبه) جزئیات آن را در گزارش "بهزاد دولت آبادی" منتشر کرد، حزب جمهورى خلق ترکیه مستقلا حركتى برا بر مبناى برخى انتقالات مالى به خارج از جانب افراد و شركت هاى نزديك به اردوغان را آغاز كرده است. اردوغان هر روز به دفعات در بين مردم ميتينگ برگزار مى كند و با شعارهاى همستگى ملى- مذهبى كمال قليچدار اوغلو دبير اول حزب جمهوريت خلق را هدف قرار  میدهد. با توجه به اينكه دادستان استانبول رضا ضراب را متهم به جاسوسى كرده روز گذشته (یکشنبه) مسئولين ارشد حزب جمهوريت خلق از حزب حاكم و خصوصا اردوغان با توجه به نزديكى اردوغان به ضراب درخواست كردند كه اطلاعات جاسوسى مطرح شده در دادگاه ضراب مشخص شود که چه زمان و از چه طريق صورت گرفته و چه دست هايى در دست ضراب بوده اند ؟ حزب جمهوريت خلق تا روز سه شنبه به اردوغان فرصت داد كه جواب اين سوال را بدهد. اين حزب اعلام كرد در غير اين صورت روز سه شنبه آينده در حضور ٢٥ هزار نفر بمب خبری اش را منفجر خواهد كرد.

شاید هدف این حزب آماده کردن اذهان عمومی برای تحویل گرفتن قدرت از اردوغان با حمایت امریکا می کند. آینده پر حادثه ای در انتظار ترکیه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آذر

 
 

اشتراک گذاری: