www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با محمد علی ابطحی

مصباح یزدی قالیچه امام زمان

زیر پای احمدی نژاد پهن کرد!

 
 
 
 

 

خلاصه ای از گفتگوی محمدعلی ابطحی رئیس دفتر و سپس معاون پارلمانی خاتمی در دولت 8 ساله اصلاحات که در کودتای 88 دستگیر و دربازجوئی ها رفت زیر فشار اعتراف گیران و سپس درهم شکسته و گوشت تن ریخته در دادگاه کودتا حاضر شد تا آنچه را در بازجوئی ها بردهانش گذاشته بودند تکرار کند. ابطحی از معدود روحانیون خوش قلم و طنز نویس جمهوری اسلامی است که پر و بال او را در کودتای 88 چیدند. وی در مصاحبه با نامه نیوز درباره احمدی نژاد که چوب کودتا به نفع وی را خورد گفت:

 مشکلی که امروز جامعه با آن درگیر شده و امثال آقای مصباح باید به آن پاسخ دهند این است که چرا از احمدی نژاد به صورت فردی و مستقیم حمایت نکردتذ و به جای آن از امام زمان و مقدسات دینی هزینه کردند.

وقتی به آن صورت و با هزینه کردن مقدسات دینی از احمدی نژاد حمایت کردند، اکنون اعلام انحراف داشتن او به همان پشتوانه های اعتقادی آسیب می زند. به هر حال بخشی از جامعه به خاطر مصاحبه و سخنرانی های عقیدتی همین چهره ها از احمدی نژاد حمایت کردند.

این شجاعت است که وقتی کسی انحراف پیدا می کند، حامیان او اعلام کنند که منحرف شده اما ما اعتقاد داریم که احمدی نژاد امروز منحرف نشده و از بدو ورود و شروع جریان احمدی نژاد در درون آن ها وجود داشته است.

در عین حال اکنون زمان گذشته و چاره ای برای جبران نیست. این اشتباه را زمانی نباید می کردند که از احمدی نژاد یک چهره مقدس ساختند. اثرگذاری علما روی مردم اینگونه از بین می رود.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 آذر

 
 

اشتراک گذاری: