www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

از یک پیام دریافتی از تهران

روحانی در محاصره افعی دو سر

 "بیت رهبری" و "قوه قضائیه"! 
 
 
 
 

 

با دورود به پیک نت- همین ابتدأ باید بگویم پیک نت میتواند سایتی بسیار آمورنده برای نویسندگان و رورنامه نگاران و کلا مطبوعاتی ها باشد چون بسیار حرفه ای و با بهترین اسلوب روزنامه نگاری اخبار را ارائه میدهد و ازهمه مهمتر این که انگار کاملا در کشور حضور دارد. این دلائل پیک نت را بسیار دلنشین کرده است.

اما اصل مطلب و منظور من از این پیام اینست که من برای انتخاب روحانی زحمت کشیدم و پشیمان نیستم بازهم اگر انتخاباتی بشود و روحانی نامزد آن باشد به او رای میدهم. همان وعده ها و شعارهائی که از تریبون انتخاباتی داد خودش جرات میخواست. همه میدانند که او با یک افعی دو سر بنام قوه قضائیه وبیت رهبری روبروست که هر لحظه منتظر فرصت برای نیش زدن او هستند.

همین افعی دو سر  که روحانی را در چنبره خود گرفته حالا  با دمیدن در بوق کاستی هائی که حاصل 8 سال دولت احمدی نژاد است سعی می کند مردم را تحریک کرده و همه کاسه کوزه ها را بر سر روحانی بشکند.

پول قرض الحسنه ها راخوردند و حالا مال باختگان را می فرستند سراغ روحانی و دوستان نا آگاه این بسیج و تحریک بی سازمان و بی تشکیلات را بسیج توده ها میخوانند که میخواهند انقلاب کنند. در صورتی که بیت رهبری، قوه قضائیه و اطلاعات سپاه پشت ماجراست.

دوباره شروع کرده اند به بازداشت زوجهایی که در ماشین و یا در رستوران و یا در خیابان باهم هستند. جلوی تمدید اعتبارنامه وکالتنامه وکلایی که سابقا گرایش به سیاست داشته اند را می گیرند. تحریک به اعتصاب و اعتراض خیابانی کارگرانی می کنند که اگر از خود آنها سئوال شود ریشه مشکلات کجاست و گریبان چه کسانی را باید گرفت، نمیدانند و فعلا علیه دولت شعار میدهند. ناراضی تراشی در کلیه موسسات دولتی و خصوصی اظهر من الشمس است.   رشوه گیری علنی که علنا روی مبلغ ان چانه هم میزنند - بخصوص درگمرک که خودمن شاهدش بودم- را فساد دولت روحانی تبلیغ می کنند. باور کنید که بر سر خودم آمد چانه زدن  روی یک میلیون و پانصد هزارتومان پشت باجه گمرک. همین اخیرا بر سر قیمت نان داشتند بلوائی راه می انداختند علیه دولت که فورا دولت فهمید و عقب نشینی کرد.

یکی ازخوانندگان پیک نت از یوسف آباد تهران


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 آذر

 
 

اشتراک گذاری: