www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

این خیانت فقط کار کیهان نیست

چه کسانی در ایران

آب به آسیاب "ترامپ" می ریزند؟

 
 
 
 

خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داده که  "آنتونیو گوترش" دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی به شورای امنیت از سازمان ملل خواسته تا تحقیق درباره احتمال انتقال موشک بالستیک از ایران به یمن و برای حوثی های آن کشور تحقیق کند. 22 جولای و چهارم نوامبر از سوی یمن دو موشک ساخت ایران به عربستان سعودی شلیک شده است.

دبیرکل سازمان ملل با اشاره به بیانیه کشورهای فرانسه، آلمان، انگلیس و ایالات متحده درباره آزمایش موشک ماهواره بر "سیمرغ" توسط ایران در 27 جولای تصریح کرد که کشورهای مذکور در بیانیه خود از اینکه موشک پرتاب شده قابلیت حمل کلاهک اتمی را دارد، ابراز نگرانی کرده اند.

همزمان با همین گزارش، در تهران شیخ مهدی طائب برادر حسین طائب رئیس اطلاعات سپاه و مسئول گروه انتحاری عماریون که نقش مهمی در حمله به سفارت عربستان داشتند و یک پایشان در بسیج بند است، در تهران بالای منبر سخنرانی رفت و خواهان ارسال موشک برای حوثی های یمن شد که عملا یعنی تائید گزارش دبیرکل سازمان ملل!

و رئیس دفتر رهبر جمهوری اسلامی "محمدی گلپایگانی" نیز در خبر آب نکشیده ای که خبرگزاری سپاه "تسنیم" منتشر کرد گفت: "در خارج از کشور افرادی آماده شهادت هستند که کار سازماندهی آنها با سردار سلیمانی است." که این اظهار نظر نیز یعنی ریختن آب به آسیاب آن تبلیغاتی که ایران را موی دماغ منطقه معرفی می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 آذر

 
 

اشتراک گذاری: