www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه مشاور فرمانده سپاه درباره حصر

موسوی و کروبی

نمی خواهند استخر بروند!

 
 
 
 

 

فرمانده کل سپاه چندین مشاور دارد، از جمله "حمید رضا مقدم فر" که معلوم نیست مشاور چه عرصه ایست؟ سایت امنیتی تسنیم با وی درباره حصر موسوی و خانم رهنورد و شیخ مهدی کروبی مصاحبه کرده و او ادعاهائی کرده که تاکنون درجائی  گفته نشده و شنیده نشده است. از جمله دیدار علی خامنه ای و میرحسین موسوی درباره نتایج  انتخابات 88 و یا آزادی موسوی و کروبی و خانم رهنورد برای سفر به سرعین، اسب سواری و رفتن به استخر! (البته ایشان مشخص نکرده که منظور استخر کوشک است که هاشمی در آنجا سرش رفت زیر آب و یا استخر دیگری!!)

1- امروز این ارزیابی خیلی راحت است، چون بسیاری از کسانی که سران فتنه را همراهی می‌کردند، امروز حاضر به همراهی با آنها نیستند. نظام در مقابل قانون شکنی آنها به خاطر پیشینه و سوابق آنها و زحماتی که برای انقلاب کشیده بودند خیلی به این آقایان لطف کرد.

2- نظام قصد داشت تن به یک کار غیرمعمول بدهد. آرای "تمام صندوق‌ها" تمام شمار شود. دیگر چه کاری بیشتر از این می‌شد برای اطمینان آقایان انجام داد؟ اما آقای میرحسین موسوی قبول نکرد. در واقع موسوی هیچ کاری غیر از اینکه اعلام شود او پیروز انتخابات بوده را قبول نداشت! می‌گفت زمانی می‌گویم انتخابات سالم بوده که من پیروز انتخابات اعلام شوم! استدلال آقایان اینطوری بود.
3- مقام معظم رهبری با آقای موسوی جلسه‌ گذاشتند و نصیحتشان کردند که همه اعتراضاتت را قانونی پیگیری کن. بعدها که این افراد در مقابل نظام قرار گرفتند، باز هم شنیدم آقا افرادی را فرستادند تا به آقای موسوی پیغام دهند "شما چه می‌خواهید؟ مگر نمی‌خواهید از نتیجه انتخابات مطمئن باشید؟ بیایید صندوق‌ها را بشمارید". (نقل به مضمون) بعدها هم شنیدم که مقام‌ معظم رهبری بسیار ناصحانه و دردمندانه به برخی فرموده بودند ما چه کنیم، من تمام تلاش‌ها را کردم که این آقایان از دایره نظام خارج نشوند ولی انگار خودشان می‌خواهند خارج شوند و خود را در دسته اپوزیسیون و ضدانقلاب ببرند.(نقل به مضمون)

4- وقتی سوال می‌شود که اگر حصر برداشته شد، چه تضمینی وجود دارد که امنیت مردم بهم نریزد، تحریمها تشدید نشود، مجددا بهانه دست دشمن داده نشود و تمام مصیبت‌های فتنه 8 ماه، تکرار نشود، پاسخ می‌دهند "تضمینی وجود ندارد اما برای نظام خیلی خوب است. چون وقتی این مطالبه رفع حصر تبدیل به خروج این افراد از حصر شود و مجددا همان رفتارها را شروع کنند، برای مردم اثبات می‌شود که این افراد همان آدم‌هایی هستند که جمهوری اسلامی می‌گوید و این به نفع جمهوری اسلامی است چرا که این حرف ثابت می‌شود". کدام نظام هوشمند و عاقلی در سراسر دنیا، با امنیت ملی خود ریسک، خطرپذیری و شوخی می‌کند. یعنی در شرایطی که حصر برای این افراد تنبهی نداشته و خودشان هم می‌گویند اگر از حصر خارج شویم، همان رویه را دنبال می‌کنیم. نظام جمهوری اسلامی برای اینکه به طرفداران قلیل این افراد ثابت شود که قابل اطمینان نیستند و کشور را به آشوب می‌ کشند، چنین ریسکی کند؟

5- اکنون این افراد در خانه خودشان هستند. در وضعیتی قرار دارند که می‌توانند به اسب‌دوانی و استخر بروند، سفر کنند و به شهرهای مختلف بروند. به سرعین اردبیل بروند.

6- آقای خاتمی در جلسات خصوصی رسماً می‌گوید که در سال 88 تقلب نشد و موسوی و کروبی هم اشتباه کردند؛ اما اینها را علنی نمی‌گوید. به اعتقاد من فردی مانند آقای خاتمی که می داند ولی سکوت می‌کند و با این سکوتش لطمه به کشور می‌زند کارش با کار آقایان موسوی و کروبی تفاوتی ندارد
7- ظرفیت فتنه 88 به گونه‌ای بود که می‌توانست یک براندازی را رقم بزند. می‌توانست از کشور ما، کشوری مثل سوریه درست کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 آبان

 
 

اشتراک گذاری: