www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مذاکراتی پشت صحنه درجریان است

جنجال سازی های تازه

از بیم خاتمه "حصر"!
 
 
 
 

 

پس از دیدار سه ساعته اسماعیل دوستی -هم‌حزبی و هم‌قومی مهدی کروبی- با وی که موافقت نهادهای امنیتی پشتوانه آن بود حدس و گمان ها درباره مذاکرات پشت صحنه برای خاتمه حصر آغاز شد.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و سردار نجات قائم مقام اطلاعات سپاه نیز در اظهار نظرهائی که در هفته گذشته کردند، تا حدودی از آن تندی های گذشته نسبت به موسوی و کروبی کاستند و با اصطلاح "فتنه" خداحافظی کردند.

"افتاب نیوز" می نویسد: آیا سیاست اعتدالی روحانی در مدیریت اجرایی کشور و رابطه مناسبی که با نهادهای سنتی قدرت ایجاد کرده آشتی ملی را پر رنگ کرده است. روحانی تنها رئیس‌جمهوری است که رابطه‌اش با دفتر رهبری هیچ نوسانی ندارد و اتفاقا روز به روز در حال تحکیم رابطه حسنه خود با رهبری نظام است. مسأله‌ای که در شرایط کنونی که کشور با چالش‌های جدی در زمینه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی مواجه است سبب اطمینان‌خاطر نظام و در نتیجه نرم‌شدن برخی نهادهای قدرت شده است.

در دولت دوم روحانی دو طیف رادیکال از دو جریان سیاسی به حاشیه رانده شده اند و مدیریت کشور در اختیار معتدلین و میانه روها قرار گرفته است.

بخش مهمی از ماجرای لغو نمایندگی "سپنتا" از شورای شهر یزد و مانور حصر خانگی محمد خاتمی و ... از سوی همین به حاشیه رانده شدگان با هدف جنجال سازی و تخریب دولت و جلوگیری از همین اعتدال ومیانه روی است.

این روند بستگی دارد با موضعی که بویژه میرحسین موسوی اتخاذ خواهد کرد و جنجال سازیی که به آن اشاره شد نشان میدهد که آنها نگران همین مسئله و از کف دادن سوژه "لولوی موسوی" و نگهداشتن شمشیر داموکلس بالای سر رهبر جمهوری اسلامی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آبان

 
 

اشتراک گذاری: