www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

75در صد آنها ایرانی نیستند

به 90 درصد کودکان گدا

شبها درایران تجاوز میشود

 
 
 
 

 

این آمار تکاندهنده را مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، روز گذشته در کنار بحران طلاق، اعتیاد، تن فروشی زنان، کارتن خوابی، زورگیری، کیف قاپی، قمه کشی و... اعلام کرد و در "همشهری" منتشر شد:

تحقیقات ما نشان میدهد که تعداد بچه‌های سر چهار راه‌ها در حال اضافه‌شدن هستند. ٧٥‌ درصد این کودکان ایرانی نیستند. کودکانی هستند که برای گدائی سر چهارراه‌های تهران ترانزیت می‌شوند. آنها از کشورهای افغانستان، پاکستان و اخیرا بنگلادش هستند.  ‌درصد کمی از این کودکان اعضای باند هستند و مابقی برای امرارمعاش و به‌عنوان کمک خرج خانواده کار می‌کنند. عمو یا دایی این کودکان، بچه‌های فامیل را جمع می‌کند، صبح تا ظهر تکدی‌گری می‌کنند و بعدازظهر به آنها تجاوز می‌کنند. اینها مستند است. از ٤٠٠ کودکی که مددکاران بهزیستی با آنها صحبت کرده‌اند، نزدیک به ٩٠ درصدشان تجاوز شده است.

اگر با پاتوق‌ها،کارتن‌خوابی و بی‌خانمانی که به خرده‌فروشی موادمخدر و سرقت و انواع بزه ها انجامیده بموقع توجه کرده و چاره جوئی می کردیم کار به اینجا نمی کشید."

(شمار دقیق کودکانی که در خیابان ها گدائی می کنند اعلام نشده اما گفته می شود رقم آنها بالای 5 هزار است. سیاست مهاجر پذیری از میان مسلمانان کشورها نیز، خود بخشی از فاجعه است.)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 آبان

 
 

اشتراک گذاری: