www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تق هدف از دیوارکشی در آمد

دیوار دور مجلس، برای

امنیت معترضان است یا نمایندگان؟
 
 
 
 

 

دیوار کشی در اطراف مجلس به بهانه احتمال تکرار حمله داعش شروع شد اما حالا کم کم تقش در آمده که هدف اصلی نه حمله داعش بلکه افزایش بی وقفه تجمع های اعتراضی اقشار مختلف اجتماعی در مقابل مجلس است.

اعتراض به ادامه کشیدن دیوار بتنی دور ساختمان هرمی شکل مجلس موجب شد تا مسوولین اجرایی و هیات رئیسه مجلس نعل وارونه بزنند و بگوید این حصارکشی برای محافظت از تحصن کنندگان هم هست.  درحالیکه حفاظت از آنهائی است که داخل مجلس اند نه آنها که در بیرون مجلس تحصن می کنند.

روزنامه خرداد نوشت: حالا بعد از مدت ها اولین اعتراض و تحصن در بیرون از حصار مجلس برگزار شد. تعدادی از مالباختگان موسسه مالی و اعتباری آرمان در برابر مجلس با سر دادن شعار، اعتراض خود را به وضعیت سپرده های خود نشان دادند. بیش از 60 نفر بودند که در مقابل درب جنوبی مجلس تجمع کرده و از نمایندگان درخواست کردند تا به وضعیت انها رسیدگی کنند. نیروی انتظامی نیز برای حفظ امنیت، اطراف تحصن کنندگان ایستاده بودند.

یعنی آنسوی دیوار و یا اینسوی دیوار امنیتی برای تحصن کنندگان و معترضانی که درمحاصره نیروی انتظامی اند  بوجود نمی آورد، بحث بر سر امنیتی آنطرف دیواری هاست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 آبان

 
 

اشتراک گذاری: