www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ماشین، تبلت، گوشی ایفون

موج "پس دادن" امتیازها

در شورای شهر تهران

 
 
 
 

 

مصطفی تاج‌زاده در رابطه با اخبار مربوط به خرید خودرو و تبلت برای اعضای شورای شهر تهران:

اگرچه خرید خودروی پژو پرشیا را برای اعضای شورای شهر در شرایط عادی طبیعی می‌دانم، اما در این شرایط بی‌توجهی به اولویت‌ها و در نتیجه اقدامی نادرست ارزیابی می‌کنم. من همچنین شهامتی بالاتر از  پذیرش اشتباه و تلاش برای جبران آن نمی‌شناسم. به همین دلیل پیشنهاد کردم که قرارداد را فسخ کنند و اتومبیل‌ها را تحویل دهند. همچنان که تصور می‌کنم نیازی به تهیه تبلت‌های جدید برای اعضای شورای شهر نیست.

من از دو تن از اعضای شورای شهر بدلیل اقدام‌‌های  مناسبشان در این جهت تشکر می‌کنم. آقای مجید فراهانی اعلام کرد که از خودروی قدیمی برای رفت و آمد استفاده خواهد کرد و نیاز به خودروی جدید ندارد. خانم زهرا صدراعظم نوری نیز اعلام نمود ۱۰ میلیون تومان بن که برای کمک به هیات‌های مذهبی در اختیار وی قرار گرفته است را به معاونت مربوطه در شهرداری بازگردانده است، انشاله که بقیه اعضا نیز اعلام کنند که نیاز به ماشین نو و تبلت جدید ندارند و این بن‌ها را به شهرداری باز پس فرستند. (پیشتاز این پس دادن ها خانم امانی بود که گفت نه تبلت نیاز دارد و نه اتومبیل جدید)

ضمنا بسیار خشنودم که فضای ناشی از حضور اصلاح‌طلبان در شورای شهر کوچکترین گام‌ها و اقدام‌ها را شفاف کرده و در منظر داوری عمومی قرار داده است. نباید نگران جوسازی دلواپسان بود. مهم تر آنکه نباید اشتباه آنان را تکرار کرد. آنها می‌فهمند که ارتکاب خطا هزینه‌هایی به همراه دارد، اما تاکنون متوجه نشده‌اند که هزینه بیشتر تداوم خطا و پافشاری بر اشتباه، زیان‌های به مراتب بیشتر و گاه جبران‌ناپذیری برای فرد، جناح و کشور دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول مهر

 
 

اشتراک گذاری: