www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شمار مداحان به 56 هزار و 432 رسیده

مداحان، کسب و کار محرم را

از چنگ روحانیون در آورده اند

 
 
 
 

 

روزنامه‌ «قانون» نوشت:

با آغاز ماه محرم، شایعاتی درباره آنچه که در برخی هیات‌ها می گذرد بر اصل موضوع زنده نگه داشتن یاد و نام نهضت حسینی سایه انداخته است. در این چند سال برخی از این مداحان حاشیه هایی داشتند که از جمله آنها دریافت‌های عجیب و غریب برخی مداحان برای حضور در هیات‌هاست.

بنا بر آنچه در اخبار رسمی منتشر شده، برخی از آنها بین ۵ تا ۱۰۰ میلیون برای هرشب پول مداحی می گیرند. حتی در فضای مجازی خبری مبنی بر دریافت یک پاکت میلیاردی توسط مداحی مشهور منتشر شد و حاشیه های فراوانی را ایجاد كرد.

بنابر اعلام برخی منابع غیر رسمی، یکی از مداحان معروف، دهه اول محرم امسال را مهمان یکی از شهرهای شمالی کشور بوده است. این مداح در ازای ۱۰ شب مداحی در یک هیات مذهبی، پاکتی نجومی دریافت کرده است. گفته می شود بانی این هیات نیز مدیرعامل یکی از تیم های فوتبال دسته یک کشور است.

قاسم حسن زاده، مدیر عامل تیم خونه به خونه بابل گفته است مداح مورد اشاره با او ارتباطی دوستانه و خانوادگی دارد مبلغی داده ام اما مبلغی که شایع شده صحت ندارد.
برخی از مداحان مانند «م» ۱۲میلیون، «س» ۸ میلیون، «ه» ۱۰میلیون و «پ» ۷ میلیون هدیه دریافت می کنند که این هدیه در قالب سکه یا چک حامل است.

سایت انصاف نیوز، در گزارشی نوشت: برخی مداحان مبالغ نجومی دریافت می کنند که به ساعتی یا حتی نیم ساعت چند ده میلیون تومان میرسد.

رئیس کانون مداحان جمهوری اسلامی در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا اعلام کرده است که ۵۶ هزار و ۴۳۲ مداح مرد شناسایی شده در کشور داریم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 مهر

 
 

اشتراک گذاری: