www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سیل مسافران 4 روزه

به طرف گیلان و مازندران بارانی

 
 
 
 

مهم ترین خبر روز برای بسیاری از مردم - بویژه تهرانی ها- نه اخبار واقعه 1400 سال پیش کربلا و یا مداحی فلان مداح در فلان حسینیه و یا مراسم عزاداری در بیت رهبری و یا فلان مکان دیگر، بلکه وضع هوا در گیلان و مازندران است! به همین دلیل ما سعی کردیم این گزارش هوا را به کمک همکاران و خوانندگان پیک نت در گیلان و مازندران تهیه کنیم:

هوای گیلان تا چهارشنبه بعد از ظهر آفتابی و نسبتا گرم بود اما از بعد از ظهر هوا دگرگون شد. ابتدا باد و کاهش درجه هوا و سپس نم نم باران آغاز شد. دسته های عزاداری فعلا از خیابانها عقب نشینی کرده اند. هواشناسی می گوید هوا تا چند روز آینده بهتر از این نمی شود و هوای متغیر تا جمعه ادامه خواهد یافت. در مازندران نیز وضع هوا تقریبا همینگونه است اضافه بر این که در ارتفاعات البرز برف نیز خواهد بارید. مازندرانی ها می گویند این هوا از گیلان به طرف مازندران آمده و گیلانی ها نظری عکس این دارند و می گوید این هوا از غرب مازندران آمده، اما هر دو هم می گویند پنجشنبه (امروز) باران بی امان خواهد بارید و جمعه بند می آید.

در شهر رشت، تغییر ناگهانی هوا از بعد از ظهر چهارشنبه (دیروز) همراه بود با رعد و برق و در این میان برق شهر هم برای مدتی طولانی قطع شد که مردم فورا این قطع برق را انداختند گردن هیات های مذهبی که این شب ها خیلی از برق شهر استفاده می کنند.

علیرغم همه این حرف ها و گزارش ها، از یکطرفه اعلام شدن جاده های منتهی به گیلان و مازندران چنین بر می آید که سیل اتومبیل ها به طرف گیلان و مازندران سرازیر است. خبر یکطرف شدن جاده ها را می توانید در منتخب اخبار داخلی در همین شماره پیک نت بخوانید.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 مهر

 
 

اشتراک گذاری: