www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تحقیق از رئیس قوه قضائیه

در پادگان شرق تهران!

 
 
 
 

 

متعاقب خبر موافقت رهبر جمهوری اسلامی برای بازداشت دختر صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه باتهام جاسوسی برای انگلستان، امروز به ما خبر رسید که در سه روز گذشته، از صادق لاریجانی در پادگان شرق تهران که دراختیار حفاظت اطلاعات سپاه است تحقیقات آغاز شده است و به همین دلیل روز گذشته (سه شنبه) صادق لاریجانی در محل کار خود نبود. ظاهرا یک تیم که نماینده مستقیم رهبر جمهوری اسلامی نیز در آن حضور دارد و سردار نجات جانشین اطلاعات سپاه نیز به آن افزوده شده کار تحقیق از لاریجانی را برعهده دارد. منبع خبر، به ما اطلاع داده که صادق لاریجانی در روزهای گذشته در همین پادگان نگهداری می شده و ارتباط او با خارج قطع بوده است.

در این وانفسا، تلویزیون بی بی سی خبر اظهار نظر یک عضو مجلس برای حذف ریاست جمهوری از قانون اساسی و انتصاب نخست وزیر به جای آن را پوشش خبری داده که عملا طرح 40 ساله انگلیسی برای احیای سلطنت در ایران پس از سرنگونی شاه است.

همانگونه که در خبر روز گذشته و بر مبنای اطلاعاتی که دراختیار ما قرارگرفت نوشتیم، رابطه دختر لاریجانی با سازمان جاسوسی انگلستان زمانی فاش شد که یکی از فرماندهان سپاه که با وی دوست بود و عضو ضد اطلاعات سپاه، پرده از ماجرا برداشت. او به ظن جاسوسی دستگیر شده بود که زهرا لاریجانی دختر رئیس قوه قضائیه را بعنوان رابط خود با منابع انگلیسی معرفی کرد و مسئله وارد مراحل حساس شد. این که چه کسان دیگری احضار و یا بازداشت شده اند معلوم نیست اما این زمزمه در برخی محافل سیاسی تهران وجود دارد که مرگ سئوال برانگیز هاشمی در استخر امنیتی کوشک تهران نیز با این پرونده پیوند دارد.

خبر روز گذشته پیک نت در همین ارتباط که پر خواننده ترین خبر بود همچنان در صفحه اول امروز پیک نت نیز قابل دسترسی و خواندن است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 مهر

 
 

اشتراک گذاری: