www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

زیردریایی آمریکا با 150

راکت اتمی در آبهای کره جنوبی

سایت خبری روسیه امروز- نعمت بوستانی

 
 
 
 

بنا به گزارش خبرگزاری کره جنوبی، زیر دریایی ضربتی اتمی آمریکایی «میشیگان» وارد بندری "پوسان" در کره جنوبی شد. این زیر دریایی یکی از بزرگ ترین زیر دریایی های جهان است که حامل 150 راکت اتمی است. راکت های مستقر در زیر دریایی «میشیگان» می توانند اهداف مورد نظر در جمهوری دمکراتیک خلق کره را مورد حمله قرار دهند. این دومین بار است که زیر دریایی اتمی آمریکا در بندر پوسان پهلو می گیرد.

پیش از این گزارش شده بود که هواپیماهای استراتژیک بمب افکن آمریکایی و هواپیماهای جنگی نیروی هوایی ژاپن و کره جنوبی، نزدیک فضای جمهوری دمکراتیک خلق کره پروازهای آزمایشی انجام دادند.

بموجب یک خبر دیگر: روز 11 اکتبر خبر گزاری تاس گزارش داد، سفیر جمهوری دمکراتیک خلق کره در مسکو در ملاقات با معاونان وزارت خارجه روسیه اطلاع داد، کره دمکراتیک رای مردم جزیره کریمه در پیوستن به روسیه را به رسمیت می شناسد. در این ملاقات طرفین برای توسعه و گسترش روابط اقتصادی، فرهنگی و توریستی گفتگو کردند و در این زمینه ها به توافق هایی دست پیدا کردند.

لازم به یاد آوری است، در پی تهدیدات دولت آمریکا جهت حمله نظامی به جمهوری خلق کره ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هر گونه تشنج و جنگ  در مرزهای روسیه را حمله به کشور خود تلقی خواهد کرد و تدابیر لازمه را اتخاذ خواهد کرد. (کره و روسیه مرز مشترک دارند)

برخی از آگاهان سیاسی در مسکو، واکنش پوتین به تهدیدات آمریکا برای بر پا کردن جنگ در شبه جزیره کره را دفاع روسیه از جمهوری دمکراتیک خلق کره ارزیابی کرده اند.

جمهوری دمکراتیک خلق کره اولین کشوری است که پیوستن کریمه به فدراسیون روسیه را به رسمیت می شناسد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 مهر

 
 

اشتراک گذاری: