www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

داعش سازان

برای ایران شمشیر تیز کرده اند

 
 
 
 

بدنبال اعلام نظر ترامپ درباره برجام و پاسخ روحانی به وی، اسحاق جهانگیری که برای افتتاح کارخانه آهن اسفنجی میانه به این شهر سفر کرده است طی سخنانی گفت:

"اینکه می گویند دولت اقتصاد را به سپاه داده سخنی جفا و غیرمنصفانه است چرا که دولت به میزانی که بخواهد پروژه ها و طرح ها را در اختیار سپاه قرار می دهد. مهمترین کاری که باید در برابر شیطنت های آمریکا در پیش بگیریم این است که باید در داخل کشور منسجم و متحد باشیم تا در این شرایط مدیریت کشور با روحیه، شجاعانه و با جسارت تصمیمات کارشناسانه و علمی اتخاذ کند.

مشخص بود که سخنان ترامپ از روی عصبانیت است چرا که او در زمان تبلیغات ریاست جمهوری سخنانی گفت اما بعداً با واقعیت های اداره کشور و مسائل بین المللی روبرو شد و متوجه شد که تمام سخنانی که برای اخذ رأی از مردم به زبان آورده با واقعیت ها مغایر است.

ترامپ به دولت پیش از خود انتقاد می کرد که داعش ایجاد کردند و 7 هزار میلیارد دلار پول آمریکا را در منطقه خاورمیانه هزینه کردند. دشمنان ملت ایران داعش را ایجاد کردند که امنیت ایران را به خطر بیندازد اما سپاه ایستادگی کرد و امنیتی مثال زدنی در ایران برقرار ساخته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 مهر

 
 

اشتراک گذاری: