www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

توضیح سخنگوی دولت خاتمی

مهاجمین به ستاد موسوی

در انتخابات 88 ماموریت داشتند

 
 
 
 

 

درپی انتشار مصاحبه قاضی کهریزک "اکبر حیدری فرد" در روزنامه شرق که در پیک نت روز گذشته نیز عینا بازتاب یافت، رمضان زاده سخنگوی دولت خاتمی که در آن مصاحبه از سوی حیدری فرد متهم به زمینه سازی اغتشاش در انتخابات 88 شده بود، طی نامه ای این اتهام را رد کرد و نوشت:

حیدری فرد در مصاحبه خود گفته است:

" اعضای ستاد قیطریه به علت اقدامات مخرب عبداله رمضان زاده "بازداشت شدند" و " رمضان زاده اقدام به جمع آوری افراد مشکوک و مخل امنیت در داخل آن ستاد کرده بود و دست به تحریکات امنیتی زده بود" و ".... آقای رمضان زاده مقاومت کرد و پس از برخورد فیزیکی ، ایشان دستگیر و محل هم بازرسی شد" .

1- من هیچگاه عضو ستاد قیطریه که ستاد اصلاح طلبان حامی مهندس موسوی بود، نبودم و در اتهامات انتسابی در جریان محاکمات سال 88 نیز چنین اتهامی به اینجانب نسبت داده نشد. بنابراین انتساب " جمع آوری افراد مشکوک مخل امنیت" و " دست زدن به تحریکات امنیتی " اساسا دروغ محض است.

2- من حدود ساعت 5/3 الی 4 بعدازظهر روز جمعه 22/03/88 در حالی که فرزندان نوزده ساله و شانزده ساله ام همراهم بودند، برای رای دادن از منزل خارج شدم و قصد داشتم رای خود را در مدرسه ای که روبروی ستاد قیطریه بود به صندوق بیندازم که متوجه ازدحام جمعیتی حدود 200 نفر در مقابل ستاد شدم. از فرزندانم خواستم کنار خیابان بایستند و خود به ستاد مراجعه کردم و وارد ستاد شدم. از دوستان علت ازدحام جمعیت را پرسیدم. پاسخ این بود که عده ای لباس شخصی بدون ارائه هرگونه حکمی وارد ستاد شده اند و اقدام به جمع آوری کامپیوترها و دیگر وسایل ستاد کرده اند. در این هنگام چند نفر از لباس شخصی ها ضمن فحاشی رکیک به خانم های حاضر در ستاد، اقدام به بستن درب ستاد کردند. از اعضاء ستاد خواستم ضمن حفظ آرامش به کلانتری محل تلفن بزنند و درخواست اعزام مامور نمایند. با فاصله حدود نیم ساعت افسری با درجه سرگردی وارد ساختمان شد. از او خواسته شد نسبت به روًیت حکم لباس شخصی ها اقدام کند و او پس از چند دقیقه مذاکره اعلام کرد که از وی کاری بر نمی آید!"


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 مهر

 
 

اشتراک گذاری: