www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فساد در نهادهائی که باور نمی کردند

پاسخگوی بزرگ فاجعه

حاکم بر ایران امروز کیست؟

 
 
 
 

 

سالهائی که رهبر جمهوری اسلامی همه را از یورش فرهنگی غرب می ترساند، شورای انقلاب فرهنگی درست کرد و امام جمعه ها را کیش کرد که بروند در نماز جمعه ها خطبه یورش فرهنگی بخوانند و در همین سالهای اخیر که به نیمه دوم ریاست جمهوری احمدی نژاد می رسد وقتی وزیر اطلاعات احمدی نژاد "مصلحی" کم عقل را فرستاد میدان تا جلوی نفوذ را بگیرد و عیسی سحر خیز شد نفوذی در ایران چه می گذشت؟

امروز وقتی جهانگیری معاون اول روحانی می گوید: "امروز فساد در برخی سطوح که تصور آن را نمی کردیم رسوخ کرده" و البته نمی گوید آن سطوح کدام سطوح است!

وقتی خود رهبر به دولت می گوید زودتر فکری برای فقر زدائی بکنید!

هر مقامی که دهان باز می کند از بحران همه جانبه در کشور سخن می گوید!

فرمانده نیروی انتظامی می گوید جوانان 22 ساله شبها به سوپرمارکت ها شبیخون می زنند و قطعا آنها در پی مواد غذائی دست به این کار می زنند و نه بردن پولی که هرگز شبها در صندوق سوپر مارکت ها نیست!

وقتی وزیر شهرسازی می گوید 11 میلیون حاشیه نشین شهری داریم و 8 میلیون شهرنشین هم در خانه های مخروبه زندگی می کنند!

وزیر نفت می گوید: بابا پول نفت را غارت کردند و نمی توانیم پس بگیریم!

وقتی برخی فروشگاه های بزرگ درهای آهنی دارند تدارک می بینند و شایعاتی در همین رابطه درباره بانک ها و موزه ها شنیده می شود!

وقتی ازدهان رهبر در دوران تحصن در مجلس ششم بیرون آمد که "این ولایت احزاب است نه ولایت فقیه" و با روی کار آوردن احمدی نژاد تدارک اعلام انحلال جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب و به زندان بردن دهها کادر و مدیر سالمی فراهم شد که دستشان کج نبود و در دوران موسوی و خاتمی مصدر امور بودند!

وقتی صفائی فراهانی می گوید همه ارکان جامعه ویران شده و اعتماد از جامعه رخت بربسته!

و دهها نمونه دیگر که کارتن خوابی و اعتیاد و تن فروشی و سقوط اخلاقی و نفرت و خشم از روحانیت و فساد عمیق در قوه قضائیه و نفرت مردم از آن را رسما بیان و اعلام می کنند، نباید پرسید نقش و سهم رهبری 30 ساله آقای خامنه ای در این فاجعه چقدر است؟

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: