www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مفسر اسپوتنیک

هدف از جنگ با کره شمالی

قطع ارتباط چین با روسیه است

 
 
 
 

 

وبسایت خبری- تحلیلی اسپوتنیک  درباره جنگ احتمالی با کره شمالی گزارش زیر را منتشر کرده است:

آمریکا با جدیت تمام درباره جنگ درکره شمالی فکر می کند. برای تدارک تجاوز علیه کره شمالی آمریکا به ایجاد بی ثباتی در جمهوری های آسیای مرکزی و تعویض رژیم های حاکم در آن کشورها به دولت های گوش بفرمان ایالات متحده احتیاج دارد.

"روستیسلاو ایشچنکو" رییس مرکز تجزیه و تحلیل و پیشبینی موقعیت های استراتژیک روسیه برای خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: آمریکا در مرز جنگ با کره شمالی قرار گرفته و چین وعده داده، اگر پیونگ یانگ در جنگ پیشدستی نکند از کره شمالی جانبداری خواهد کرد. اروپا ترسیده و از این امکان فاصله گرفته است.

آمریکا در جنگ با کره شمالی به این امر محتاج است که راه روسیه به چین قطع شود و برای همین لازم است که ایالات متحده به تسلط بر کشورهای قزاقستان، ازبکستان، ترکمنستان، قرقیزستان و تاجیکستان دست یابد تا بتواند کل راه ها در مثلث چین، افغانستان و ایران برای روسیه بلوکه شود. برای این هدف آمریکا باید در این کشورها مقدمات قیام ضد نظام های کنونی شان را تدارک ببیند که بسیار وقتگیراست. به همین دلیل واشنگتن باید دست جنگی  سریع بزند. برای این کره شمالی دارای سلاح هسته ای انتخاب شده است. ولی این جنگ نباید طولانی باشد.

امریکا در همه جمهوری های آسیای مرکزی سعی خواهد کرد اسلامیگران مسلح را از لیبی، سوریه، یمن و افغانستان به آسیای مرکزی منتقل کند تا نیروی عملیات تخریبی فراهم شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: