www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سرقت، گدائی و کلاهبرداری در بهشت زهرا

اگر به این بهشت می روید

گوشی، لب تاپ و کیف نبرید

 
 
 
 

 

بهشت زهرا تبدیل به بهشت سارقان شده است. بویژه شب ها و روزهای جمعه که مردم برای فاتحه مردگانشان به این گورستان می روند. این دو روز "بره کشان" دزدان است. در اتومبیل ها برق آسا باز می شود و هر چیزی که قیمت داشته باشد از درون آن ها پرواز می کند. پول، لب تاپ، گوشی و...

هنگام بدرقه مردگان جیب مردان و کیف خانم ها در چشم به هم زدنی غیب می شود و البته چند ساعت بعد اسکلت تشریح شده (پشت و رو شده) کیف در سطل های زباله و یا لابلای درختان پیدا می شود. می گویند دوربین بگذارید. اما مگر چقدر می شود دوربین در گورستانی نصب کرد که یک و نیم میلیون مرده در آن دفن است و هر روز دهها هزار زنده برای بدرقه مردگانشان و یا زیارت اهل قبول وارد آن می شود و از آن خارج؟

می گویند پلیس گورستان باید تشکیل شود. نه برای مواظبت از مردگان، بلکه برای امنیت زندگان. اما  برای گورستان به وسعت بهشت زهرا به چند ده هزار مامور مخفی و پلیس ملبس به لباس ویژه و کلانتری هائی برای قطعات مختلف نیاز است.

تنها در قطعه های ٣٠٠ به بالا روزانه بیش از ١٠٠ جنازه دفن می شود و مشایعت کنندگان مردگان اگر غفلت کنند جیب و کیف و حتی اتومبیل خود را از دست داده اند.

می گویند باید مردم را هوشیار کرد تا مواظب کیف و جیبشان باشند. یعنی قبل از آن که به رفتگانی که جنازه آنها در برابر و یا روی شانه شان است به جیب و کیف خود بیاندیشند.

بروشورهای راهنما میان اقوام مردگان پخش می کنند، اما بی نتیجه است. به این بلبشوی کم نظیر بیافزائید شبکه های گدائی را که لابلای مردم و قبرها می لولند و ای بسا هم پول می گیرند و هم جیب می زنند. فاتحه خوان های احضار شده بالای سر مرده اگر همدست سارقان و شبکه مافیائی گداها نباشند مرده و زنده شانس آورده اند.

می گویند به گداهای بهشت زهرا پول ندهید. خوب میدانند که ندادن پول همان و در انتظار تلافی بودن همان.

هنوز این همه ماجراهای بهشت زهرا نیست. کلاهبردارانی هستند که سنگ قبر می فروشند، قبر می فروشند و جای شکرش باقی است که هنوز مرده نمی فروشند. شاید قطعات بدن  مرده هم بفروشند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: