www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 شهریور ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

راز عمر 91 ساله آیت الله جنتی:

غذای سالم و نرفتن داخل استخر

 
 
 
 

علی جنتی وزیر ارشاد دولت اول روحانی که حالا در دولت دوم با حکم روحانی عضو شورای سیاستگزاری صدا و سیما شده با روزنامه شرق مصاحبه کرده است. طبیعی است که خیلی آهسته و نرم درباره پدرش "احمد جنتی" از او سئوال شود که شده است. در گذشته هم در چند مصاحبه ای که کرده بود در برابر همین سئوال - در باره ابوی- قرار گرفته بود. مصاحبه کننده راز طول عمر خوش برکت جنتی را پرسیده است. ( ایشان آنقدر عمرش پر برکت بوده که علاوه بر همسر خود و مادر علی جنتی، سر سه رئیس مجلس خبرگان را خورده است (مشکینی، مهدوی کنی و هاشمی رفسنجانی) و علی جنتی در پاسخ گفته است:

راز این طول عمر ایشان شاید این باشد که خیلی مواظب سلامت خودش است. از جمله در غذاخوردن و در استفاده از دارو. ایشان بیشتر داروهای گیاهی و کمتر داروهای شیمیایی استفاده می‌کند. معمولا صبح و عصر پیاده‌ روی می‌کند. هفته‌ای یک بار، اگر شنا هم نکند در استخر راه می‌روند. (حتما منظور این است که دور استخر راه می رود و با آگاهی از سرنوشت هاشمی رفسنجانی داخل استخر نمی شود)

خبرنگار در باره اعدام پسر احمد جنتی و برادر علی جنتی سئوال می کند. برادری که عضو مجاهدین خلق بود و اعدام شد. علی جنتی می گوید پدرم هیچ‌وقت از اعدام برادرم ابراز ناراحتی نکرد ولی حتما از نظر عاطفی ناراحت است که چرا فرزندشان به این سرنوشت دچار شد. البته مادرم خیلی متأثر بود. تا آخر عمر هم همواره ناراحت بود، ولی پدرم چیزی ابراز نمی‌ کرد.

خبرنگار درباره قبر برادر علی سئوال می کند و او می گوید: اصلا نمی‌دانم قبر برادرم کجاست. اگر جست‌وجو می‌کردم، می‌توانستم پیدا کنم. اما انگیزه‌ای برای این‌کار نداشتم. (سرنوشت چند هزار اعدام دهه 1360)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: