www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فریب فضای مجازی را نخورید

استانداری ها و فرمانداری ها

دو نهادی که باید پاکسازی شوند

 
 
 
 

باسلام- همه امیدوارند آقای روحانی تغییرات اساسی در استانداری ها و فرمانداری ها بوجود بیآورد که البته تحقق این امر تا حدودی بستگی به تغییر وزیر و زیر مجموعه های وزارت کشور دارد. این مسئله ایست که جناح بازنده دو انتخابات 92 و 96 بخوبی از آن اگاه است و به همین دلیل سنگین ترین فشار را می آورد که دست به ترکیب کنونی وزارت کشور نخورد. حتی شنیده ایم که رهبر نه تنها بر باقی ماندن وزیر کشور کنونی بر مسند وزارت کشور اصرار دارد، بلکه گفته است معاونان وزارت کشور و استانداران شهرهای کلیدی هم باید با نظر من تعیین شود! که این حاصل فشار بازندگان انتخابات نه تنها بر روحانی که بر رهبر نیز هست.

کارشکنی ها در تمام عرصه مشاهده می شود. نه تنها در بروکراسی اداره و رشوه گیری زیر میز که قوه قضائیه و نیروی انتظامی در آن گوی سبقت را از هم می ربایند، بلکه در عرصه هائی که مربوط به شکم مردم است. قیمت گوشت بی وقفه بالا می رود، یکبار پیاز احتکار و گران شد و حالا شایعه ناجوانمردانه علیه مرغداری ها آغاز شده است. برای همه این عرصه ها از فضای مجازی نیز استفاده وسیع می شود. در همین فضا از هفته گذشته این شایعه آغاز شده که هرمون در جیره غذایی طیور مصرف می شود و گوشت مرغ سرطان زا شده است. یکی از سایت هایی که این جنگ روانی را پوشش میدهد سایت "فروغ نور" است. متاسفانه ایرانی های فعال در فضای مجازی که درجریان امور سیاسی داخل کشور نیستند، طعمه این جنگ روانی و دامن زدن به آن می شوند. در همین فضا حتی یکنفر به خودش زحمت نمی دهد که نظر چند دامپزشک را در این زمینه سئوال کند.

هدف از این جنگ روانی- اقتصادی فلج کردن صنعت مرغداری در کشور است که بعد از شرکت نفت  بیشترین سرمایه گذاری در آن انجام شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: