www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 15 مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مردم فراموش نکنند اخبار را

3 مداح و یک مدیر شهرداری

باتهام جاسوسی در زندان اند

 
 
 
 

 

در گرماگرم دو مراسم تنفیذ و تحلیف و آمدن مهمانان خارجی و ضرورت تامین امنیت آنها و حالت فوق العاده در تهران، کم کم خبر مربوط به بازداشت سه مداح به جرم جاسوسی برای فرانسه و از طریق فرانسه برای اسرائیل به بوته فراموشی مطبوعاتی سپرده شد!

آخرین خبر دراین باره را سخنگوی قوه قضائیه معاون اول این قوه که شهرت چندین و چند ساله در سفسطه و تهدید و دروغگوئی دارد اینگونه اعلام کرد:

پرونده این جاسوسی به دادگاه ویژه روحانیت ارجاع شده است زیرا یکی از متهم که با این سه مداح در تماس بوده  لباس روحانیت به تن داشته است!

سه متهم بازداشتی عبارتند از «عبدالرضا هلالی»، «احد قدمی» و «روح‌الله بهمنی» و چهارمی همان روحانی است و اژه ای آن را بهانه دلیل ارجاع پرونده جاسوسی مداحان به دادگاه ویژه روحانیت کرده

حجت‌الاسلامی است بنام «شهاب مرادی» رئیس پیشین سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران .

عیسی سحرخیز را پس هشدار رهبر جمهوری اسلامی در باره نفوذ باتهام نفوذی بودن گرفتند چون یک مقاله ای نوشته و از رهبر انتقاد کرده بود و این مقاله در سایت "روز آنلاین" منتشر شده بود. چند مسئول کانال تلگرام و افشاگر بخشش های زمینی قالیباف را هم به جرم نفوذی بودن دستگیر کردند و محکمه اما آقایان نمی گوید مداحان بازداشت شده در کجاها نفوذ کرده بودند و اطلاعات جاسوسی خود را چگونه بدست می آوردند و چگونه به خارج منتقل می کردند. مداحان خودی اند و آن دیگری غیر خودی!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: