www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فتیله مخالف ها و پیشنهادها

از دیروز پائین کشیده شد!

 
 
 
 

 

در سالهای دور، با اشاره به محدود بودن انتشار  برخی اخبار در اتحاد شوروی وقت، می گفتند اگر می خواهید بدانید در شوروی چه خبر است، سفیدی های روزنامه رسمی و سراسری آن کشور را بخوانید!

حالا در جمهوری اسلامی هم اگر می خواهید بدانید چه می گذرد و تصمیمات ناگهانی درباره تغییر فرماندهان نظامی، رئیس مجمع مصلحت شدن ناگهانی آیت الله شاهرودی پس از پائین آمدن از تخت بیمارستان، استعفاهای پیاپی ناطق نوری از سمت هایش، دلیل پنهان کردن سفر یک هفته ای رهبر به مشهد و همین اعلام ترکیب کابینه جدید روحانی، به خبرهای حاشیه ای باید توجه کنید و به خبرهائی که منتشر نمی شوند. برای مثال، پس از چند روز که بحث درباره رای نیآوردن برخی وزرای پیشنهاد در روزنامه ها و از قول حکومتی ها مطرح بود، ناگهان از دیروز اخباری در تائید وزراء و عبور همه آنها از سد مجلس منتشر شد. به ستون منتخب اخبار سیاسی همین شماره پیک نت مراجعه کنید و اخبار مربوطه را بخوانید. بادامچیان از موتلفه اسلامی، میرسلیم نامزد این حزب در انتخابات اخیر، برخی نمایندگان مخالف تند و تیز روحانی در مجلس و خلاصه از این گوشه و آن گوشه شروع شده تائید لیست وزرای روحانی. حتی فتیله بحث در باره ربیعی وزیر کار هم پائین کشیده شده است.

نتیجه: به اطلاع رسیده و یا به این نتیجه رسیده اند که لیست وزرای روحانی با نظر قطعی و پیشنهادها و توصیه های موکد رهبر جمهوری اسلامی بسته شده و بی جهت است خود را به در و دیوار کوبیدن!

به این دو نمونه توجه کنید:

محمد هاشمی: کابینه دوازدهم ترکیب مناسبی دارد

http://etedaal.ir/fa/news/181074

بادامچیان: دولت را تضعیف نکنید!

http://www.entekhab.ir/fa/news/360031


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: