www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

احمدی نژاد نان تهدید

به خودکشی انتحاری را میخورد!
 
 
 
 

اعتصاب غذای شیخ مهدی کروبی، که با تعهد حکومت برای بیرون رفتن ماموران امنیتی در محل حصر او پایان یافت، برای 24 ساعت اخبار مربوط به ترکیب جدید مجمع مصلحت نظام را تحت تاثیر خود قرار داد. اکنون که اعتصاب نگران کننده کروبی که از قربانیان کودتای 88 است خاتمه یافته، بار دیگر بحث انتصاب مجدد احمدی نژاد به عضویت مجمع مصلحت نظام توسط رهبر جمهوری اسلامی در راس بحث ها و تفسیرها  قرار گرفته است. این که مجمع مصلحت از بعد از هاشمی رفسنجانی هویت و اعتبار گذشته اش را حفظ خواهد کرد یا نه؟ مربوط به عملکرد این مجمع در آینده است. مجمعی که به مجلس سنای جمهوری اسلامی شبیه است. آن هم مجلس سنائی که حتی بر خلاف مجلس سنای شاهنشاهی تمام اعضای آن انتصابی است!

و اما انتصاب دوباره احمدی نژاد به عضویت مجمع مصلحت:

دراین مورد پیش از آن که دنبال صلاحیت ها و پرونده ها و خلاف های احمدی نژاد بگردیم باید بدنبال تهدیدهای او در دوران اخیر بگردیم زیرا او با همین تهدید ها در مجمع مصلحت ماند و آقای خامنه ای بار دیگر او را به عضویت در این مجمع برگزید. آقای احمدی نژاد، همان زمان كه حمید بقائی بازداشت شد و به زندان رفت در یک جمله بسیار کوتاه به آقای خامنه ای و تمام فرماندهان نظامی و نهادهای امنیتی هشدار داد و گفت: "اگر لازم بدانم ماجرای انتخابات 88 را فاش خواهم کرد!". او در حقیقت گفت که خودکشی انتحاری خواهد کرد و به همراه خود عده زیادی را منفجر و متلاشی خواهد کرد که آقای خامنه ای در راس آنها قرار دارد. یعنی اطلاعاتی را که درباره کودتای 88 دارد فاش خواهد کرد که در این صورت تمام بافته های تبلیغاتی آقای خامنه ای "فتنه"، "بصیرت" و ... پنبه خواهد شد. او با همین تهدید، هم بقائی را از زندان بیرون آورد و هم خود در مجمع مصلحت نظام ماند و هم انبوه پروندهای اختلاس و سرقت مالی و بی لیاقتی دوران او مکتوم خواهد ماند. همه این امتیازها به او داده شد تا دهان نگشاید و این حق او بود! حق کسی که میتواند خودکشی انتحاری- سیاسی کند و دیگرانی را نیز با خود ببرد به آنجا که خود می رود!

برخی خبرها را باید درگوشه ذهن خود ذخیره کرد تا بتوان بموقع، برخی رویدادها را کشف و تفسیر کرد. از جمله همان تهدید آقای احمدی نژاد که در بالا نوشتیم.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: