www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یک کسی حاج آقا را بیدار کند

شهادت طلبی لازم نیست

از کرسنگی شهید می شوند

 
 
 
 

 

حجت‌ الاسلام مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی رفته سر قبر عده ای از قربانیان جنگ ایران و عراق در امامزادگان محمد و ابراهیم ارومیه و گفته است: "باید فرهنگ شهادت زنده نگه داشته شود و روحیه شهادت‌ طلبی در کشور حاکم شود.  دشمنان با تهاجم فرهنگی در تلاش‌اند بجای شهادت‌طلبی، دنیاپرستی و شهوت‌طلبی را بین جوانان حاکم کنند ."

ظاهرا ایشان در خواب اصحاف کهف بسر می برد و باید بیدارش کرد و یکبار دور شهر ارومیه گرداند و سپس با هواپیما آوردش تهران تا یک دور هم در حاشیه شهر و سپس در شمال طواف کند تا بلکه بیدار شود.

اگر منظور شهادت طلبی مرگ از گرسنگی و فقر و بیکاری و اعتیاد است، که این فرهنگ کاملا حاکم است و نیاز به توصیه ایشان نیست، اما اگر منظورش رفتن روی مین و کشته شدن درجبهه هاست، باید گفت: حاج آقا خوابی؟

گذشته آن دورانی که ملاحسنی که شما به بالینش رفته و عکس یادگاری گرفته ای در نماز جمعه های ارومیه کلت می کشید و همه را تهدید می کرد و هر روز یک سوژه برای مطبوعات می ساخت. آن شهادت طلبی دوران جنگ با عراق مال زمانی بود که دولت موسوی بر سر کار بود و بهزاد نبوی طرح توزیع مواد غذائی بر اساس کوپن را دایر کرده بود و از تجارت و بخور بخور و واردات و ساختن قصرهای سلطنتی خبری نبود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: