www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عطریانفر:

"روحانی" حریفی سیاسی

که خونسرد تر از هاشمی است

 
 
 
 

محمدعطریانفر به حزب کارگزاران نزدیک است. زمانی از سرداران نیروی انتظامی بود و رئیس اطلاعات این نیرو اما بتدریج کنار کشید و یا کنار گذاشته شد. در کودتای 88 دستگیر شد و زیر فشار ناچار به یک نمایش مضحک اعترافی تن داد و آزاد شد. مدتی سکوت کرد تا فرصت مناسب ظهور دوباره پیدا کند که کرد و روز گذشته این تفسیر او در باره روحانی در نامه نیوز منتشر شد:

"روحانی در زمینه به گوشه رینگ بردن حریف اوج قدرت را دارد. ما در میان سیاستمداران از ابتدای انقلاب تا به امروز چنین شخصیتی را که قدرت مواجهه کلامی با رقیبش را داشته باشد ندیدیم.  اگر به زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برگردیم، دیدیم آقای روحانی در مناظره اول بسیار ساکت و آرام بود با این امید که جریان رقیب متوجه اشتباهش در اتخاذ روش بشود. حتی در پشت صحنه به زبان بی زبانی به آنها گفته شد اگر این ترفندهای ضداخلاقی شان را ادامه دهند امکان مقابله وجود دارد اما گوش نکردند.

در مناظرات بعدی دیدیم که در کمتر از یک دقیقه آقای روحانی آنچنان پاسخ های کوبنده و محکم و سنگینی را به رقیبان خود داد که آنها تا پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عملا در یک نوع عدم تعادل به سر بردند و نتوانستند خودشان را جمع کنند.

یک زمانی می گفتم وقتی رقیب آقای هاشمی را عصبانی می کرد، آقای هاشمی به یک معنا نسبت به رفتار رقبا نوعی عصبانیت در وجودش شکل می گرفت و ناراحت و به تعبیر عوامانه ضربان قلب ایشان از حالت عادی خارج می شد اما آقای روحانی به هیچ عنوان عصبانی نمی شود."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 تیر

 
 

اشتراک گذاری: