www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 تیر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دو چهره ترامپ

در تلویزیون و در مذاکرات

 
 
 
 

 

دیدار پوتین و ترامپ، سرانجام و پس از ماهها جنجال و تخریب و تحریک رسانه های عمدتا امریکائی و سپس اروپائی انجام شد. دیدار در حاشیه اجلاس جی 20 در شهر هامبورک آلمان انجام شد و گفتگوهای آن دو بر سر مهم ترین مسائل جهانی نزدیک به دو ساعت و 15 دقیقه ادامه یافت، درحالیکه حداکثر زمانی که برای این دیدار در نظر گرفته شده بود 30 دقیقه بود. حتی رسانه های امریکا در آستانه سفر ترامپ به هامبورک، دیدار وی با پوتین را درحد سلام و دست دادن در 5 دقیقه پیش بینی کرده بودند.

دیدار و گفتگوی آن دو درپشت درهای بسته انجام شد و به گفته مفسران روسیه، حداقل نفرات در این دیدار حضور داشتند تا اخبار به خارج از اتاق مذاکرات راه نیابد!

اجلاس جی 20 تمام شد و پوتین در اولین مصاحبه خود در باره دیدار با ترامپ گفت:

"دیدار و گفتگوی من و ترامپ سیری سازنده داشت. اگر گفتگوهای بعدی بر همین منوال ادامه یابد بهبود روابط  دولتی میان دو کشور با بخت مساعد همراه خواهد بود.  چهره تلویزیونی ترامپ با شخصیت واقعی او بسیار متفاوت است. او بسیار دقیق است. همصحبت خود را بگونه ای شایسته درک می کند. او تحلیل می کند و به هر پرسشی که مطرح می شود سریعا پاسخ می دهد." برگردان مشروح این مصاحبه که به همت رضا نافعی مترجم برجسته زبان آلمانی انجام شده را در همین شماره پیک نت می خوانید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 تیر

 
 

اشتراک گذاری: