ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

میان حسن کامران و موسویان

جدال ادامه دارد بر سر

صندلی خالی اصفهان در مجلس

 
 
 
 

 

مطابق شمارش اولیه آرای انتخابات میان دوره ای مجلس که همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و شوراها انجام شد، موسویان که مورد حمایت اصلاح طلبان بود پیروز شد. او می رفت تا صندلی خالی مینوخالقی را در مجلس پر کند، اما از غیب دستور داده شد تا 20 در صد کل آراء به حساب حسن کامران خوانده شود. یعنی از آراء موسوی کم شده و به آراء کامران اضافه شود. او را برنده انتخابات اعلام کرده اند اما خودش هم میداند که اگر به مجلس برود نیز هم هنگام طرح اعتبار نامه و هم در طول زمان اشغال صندلی مینو خالقی با انواع کنایه ها و افشاگری ها روبرو خواهد بود.

ابتدا مجید موسویان احمدآبادی نامزد اصلاح طلب برنده انتخابات اعلام شد ولی یک روز بعد حسن کامران برنده اعلام شد. با همان جابجائی آراء که اشاره شد.

موسویان در اعتراض به این اقدام گفت: برخی آرآء من ابطال شد و آرای برخی صندوق ها خوانده نشد.

سخنگوی دولت در همین ارتباط گفت: دولت هنوز در این زمینه به جمع بندی نرسیده است، هر زمان وزارت کشور در این باره گزارشی ارائه بدهد به اطلاع رسانه‌ها می رسانیم. به هر حال وزارت کشور موظف به استیفای حقوق همه کاندیداها هست و موضوع را پیگیری می کند.

حسن کامران در پنج دوره نماینده مجلس از اصفهان بوده است. البته غیر از مجلس ششم که اصلاح طلبان آن را دراختیار داشتند.

در مجالس هفتم و هشتم عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بود. وی پیش از نمایندگی مجلس مسئول حفاظت اطلاعات ناجا و معاون آموزشی نیروی دریایی سپاه بوده است. در جریان انفجار نخست وزیری و کشته شدن رجائی و باهنر (رئیس جمهور و نخست وزیر وقت) کامران باتهام دست داشتن در این انفجار بازداشت شد و قریب دو سال نیز در زندان بود اما سرانجام آزاد شد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: