www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بدون هیچ تخصصی

4200 عضو شبکه مداحان

استخدام شرکت مترو شدند!

 
 
 
 

 

یک عضو شورای شهر تهران فاش کرد: شهرداری (بخوانید بدستور قالیباف) 4200 نفر بدون شرکت در هیچ آزمونی و مصاحبه علمی و و یا رعایت مقاد آئین نامه استخدامی شرکت بهره برداری مترو، دراین شرکت استخدام شده اند. (او نمی گوید که این همان شبکه مداحان و بسیج است که قالیباف جذب شهرداری کرده است.)

او که حافظی نام دارد، در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران صحبت می کرد افزود:

پیش از این به معاونان شهردار تهران اعلام کردم بهتر است سکوت کنند زیرا توضیحات آنها مشکلات را بیشتر می کند. از تیرماه سال 92 تغییرات وسیعی در حوزه معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مترو ایجاد شد به نحوی که در برخی موارد افراد غیرمتخصص و دارای مدرک تحصیلی غیرمرتبط جایگزین افراد متخصص و با تجربه شدند .

خبرگزاری ایرنا در ادامه گزارش این عضو شورای شهر نوشت:

احمد مسجدجامعی عضو کنونی و آتی شورای اسلامی شهر تهران درباره استخدام های شهرداری گفت: به جذب آن دسته از افراد که بدون مجوز سازمان امور اداری و استخدامی کشور در شهرداری استخدام شده اند و ردیف مشخصی هم برای تامین حقوق و دستمزد آنها در نظر گرفته نشده، معترض هستیم.

محمد سالاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز امروز در جلسه شورا گفت که خبرهای گوناگونی درباره جذب نیرو از سوی شهرداری تهران شنیده می شود که فارغ از صحت و سقم این اخبار، شهرداری تهران باید هر چه سریع تر در این زمینه شفاف سازی کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: