www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فضای ملتهب تهران

از حالت کودتائی در آمد!

 
 
 
 

حوادث و مسائلی پشت پرده حکومتی وجود دارد که سکوت در باره آنها یک دستور است، اما از لابلای برخی خبرها می توان حدس زد چه می گذرد. از جمله درباره ترورهای روز چهارشنبه و سخنرانی آب نکشیده رهبر جمهوری اسلامی برای تعدادی دانشجو که در آن از اصطلاح "آتش آزاد" استفاده کرد. بیت رهبری خیلی سریع متن این سخنرانی را روی پایگاه اینترنتی رهبر منتشر کرد. این عجله برای آن بود که دو اصطلاح به کار برده شده دراین سخنرانی حذف شود: "آتش آزاد" و "ترقه بازی". بدین ترتیب آن شتابزدگی که جناح بازنده انتخابات ریاست جمهوری بر محور آتش آزاد راه انداخته و شبکه های اجتماعی هم به آن دامن زدند در عمل مشخص شد که منظور و هدف بازگشت به دهه 60 نبوده است. این که در پشت صحنه کدام دیدارها و جلسات برگزار شد و در آنها درباره این سخنرانی شتابزده و آب نکشیده رهبری چه چیزهائی گفته شده بر ما معلوم نیست اما نتیجه کار نشان داد که ارزیابی ما در تفسیر این اصطلاح – آتش آزاد- در یادداشت سردبیری درست بوده است.

در یک خبر دیگر، از شنبه شب، نیروی انتظامی که بصورت گسترده در سطح شهر تهران مستقر شده و حالت کودتائی به خود گرفته بودند جمع شد و تنها گهگاه اتومبیل های گشت پلیس بصورت معمولی در خیابان ها عبور می کند. بلافاصله پس از ترورها سیل نیروی انتظامی روانه خیابانها شد و بلافاصله پست های ایست و بازرسی آغاز شد. به همین دلیل مردم حدس زدند کودتای 88 اینبار علیه روحانی در حال وقوع است.

یکی از خوانندگان پیک نت نوشت: من دیشب (شنبه شب) از 8 شب تا 3 صبح در خیابانها گشتم. شهر آرام شده و از نیروی انتظامی خبری نیست. درک عمومی مردم اینست که دست خود حکومت در کار ترورهاست و هیچ خبری مبنی بر دستگیری داعشی ها را باور ندارند. با هرکس صحبت می کنم این حادثه را با نتیجه انتخابات در ارتباط کودتائی میداند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: