www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 خرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رقبا بزودی به جان هم خواهند افتاد

رویاهای آملی لاریجانی

پس از مرگ سیاسی رئیسی

 
 
 
 

 

آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه مرتب با مسئولان این قوه جلسه می گذارد اما به جای پیدا کردن راه حلی برای فساد گسترده در این قوه مرتب اظهار نظرهای سیاسی می کند. نه تنها درامور داخلی بلکه در امور جهانی. در تازه ترین جلسه وی با مسئولان عالی قوه قضائیه، ایشان که ظاهرا پس از سوخته شدن برگ ابراهیم رئیسی، خود را جانشین رهبر فرض کرده گفت:

تحریم های اخیر سنا جلوه دیگری از دشمنی های آمریکاست که گرچه این گونه اقدامات، سابقه ای طولانی دارد، اما اینکه آمریکایی ها بر خلاف برجام دست به این کار زده اند و عملاً این توافق را تبدیل به یک امر یک طرفه به نفع آمریکا کرده اند، غیرقابل قبول است. یکی دیگر از این دشمنی ها سخنان غیر دیپلماتیک و خارج از عرف وزیر امور خارجه آمریکا در روزهای اخیر بود که حسب برخی گزارشات گفته است ما باید جمهوری اسلامی را در زمینه انرژی هسته ای و تولید سلاح اتمی مهار کنیم و همچنین از گروه هایی که در داخل ایران وجود دارند برای تغییر مسالمت آمیز قدرت و حکومت این کشور استفاده و حمایت کنیم.

متاسفانه عده‌ای در داخل کشور به دشمنان چراغ سبز نشان می دهند و با ارسال برخی سیگنال‌ها موجب ایجاد طمع در دشمنان می شوند. برخی از این افراد محاربند و برخی مفسد فی الارضند و بر این اساس نیروهای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات و سپاه باید کاملاً هوشیارانه، این قبیل گروه ها را رصد و کشف کنند. قوه  قضاییه نیز بدون هیچ گونه هراسی از هیاهوها و تبلیغات مدعیان حقوق بشر با این افراد برخورد خواهد کرد.

لابد بزودی محسنی اژه ای هم هوس رهبر شدن می کند و رقابت با آملی لاریجانی را آغاز خواهد کرد. اگر علم الهدا و احمد خاتمی پیشدستی نکنند. فعلا آب سربالا می رود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: