ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شبکه مداحان زیر مجموعه مترو و شهرداری شده

دست کدام بیکاران را قالیباف

در شهرداری ومترو بند کرده!

 
 
 
 

 

در اولین مناظره انتخاباتی هر شش نامزد از بیکاری گفتند. برخی شعاری (رئیسی و میر سلیم و قالیباف) و روحانی و جهانگیری واقع بینانه. از آنجا که قالیباف خیلی درباره بیکاری جوانان سینه به تنور چسباند، دانستن اطلاعات زیر که برگرفته از گزارش شورای شهر تهران ، مجلس و فاش گوئی های یکی از مداحان است کم مفید  نیست:

 1- بنا به گزارش سازمان بازرسی کل کشور، شرکت بهره‌برداری متروی تهران در سال‌های ۹۱ و ۹۲، چهار هزار و دویست نفر از نیروهای «منتسب به افراد خاص» را جذب کرده است.

آقای حافظی عضر شورای شهر با استناد به گزارش سازمان بازرسی می‌گوید که 50 در صد از ۴۰۰ نفر از ۴۲۰۰ نفر نیروی مازاد جذب شده، مدرک تحصیلی زیر دیپلم دارند. همچنین ۳۰ درصد مدرک زیر پنجم ابتدایی دارند و یا بیسواد هستند.

2- علی محمد قلی‌ها، مشاور سابق احمدی‌نژاد و یار مهرداد بذرپاش؛ داماد برادر منصور ارزی دبیرکل مداحان متولد سال 1358 است. وی در دوره احمدی نژاد وقتی مهرداد بذرپاش به سمت مدیرعال سایپا منصوب شد  با حکم بذرپاش به سمت مدیرعامل سایپا پرس رسید. پس از رفتن بذرپاش وی نیز به شهرداری رفت و بعنوان مدیرعامل مترو تهران منصوب شدو شروع به استخدام هزاران نفر از اطرافیان مداحان در مترو تهران کرد.

3- میثم مظفر؛ فرزند حسین مظفر، داماد مهدی کوچک زاده که متخصص بهم ریختن مجلس با فحش و ناسزا بود و یکی از مدیران زیردست محمد باقر قالیباف، همزمان دارای سه پست «نماینده سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری تهران»، «عضو اصلی هیأت مدیره مؤسسه رایانه شهر» و «عضو هیأت مدیره شرکت هاتف شهر» است.

4- حسن لطفی پامنبری خوان منصور ارضی، مدیربرنامه ریزی منابع انسانی، از نیروهای ساده خدمات مسافری ایستگاه و سرایدار مسجد بود و درجلسات منصور ارضی شرکت میکرد. با سفارش منصور ارضی یکشبه به سمت مدیریت رسید. وی بعد از رسیدن به سمت مدیر برنامه ریزی منابع انسانی مترو اقدام به استخدام غیرقانونی 700 نفر از بسیجیان و اطرافیان مداحان کرد.

5- تشت زر از نزدیکان محمود کریمی مداح و منصور ارضی بود که با حمایت  پوستین دوز مدیرعامل سایپا که بعدا هم در "ملی مس" پرونه اختلاس پیدا کرد  در مجموعه سایپا به سمت مدیرعامل  "سایپا آذین" رسید و بعد از برکناری پوستین دوز از مجموعه سایپا بدستور قالیباف به متروی تهران رفت و به سمت معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی منصوب شد.

6- اکبرمحمدزاده رئیس انتظامات (راننده سابق تاکسی) از پامنبری های محمودکریمی مداح بود که به سفارش او به این سمت رسید. نامبرده یکی از بد دهن ترین افراد شرکت می باشد.

7- پسر محمد احمدی بافنده پس از آنکه پدرش با حکم قالیباف به سمت مدیر بهره برداری مترو منصوب شد، پسرش با حکم پدر از یک کارشناس جزء شهرداری به ریاست یکی از ادارات مترو تهران رسید.

 

8- محمد حسین حدادیان پسر سعید حدادیان مداح در پست ساختگی معاونت شورای فرهنگی مترو با حقوق بالا مشغول است.

9- مهدی سلحشور برادر سلحشور کارگردان یوسف پیامبر  - مدير تامين و توليد محتوا و خدمات امور فرهنگي مترو با حقوق بالا مشغول است.

10- علی هاشمی مدیرکل بازرسی شرکت مترو، از اقوام نزدیک قالیباف است و یک فرد بیسواد و بد دهن. حوزه اداری خود را به کانونی برای تبلیغات قالیباف تبدیل کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: