ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

"آقا اسدی" -  "رئیسی"

امپراطوری خونین آستانقدس

 
 
 
 

حجت الاسلام رئیسی در مناظره انتخاباتی اش از بیکاری جوانان گفت، از نشاطی که باید به جوان ها داد و از مدیریت سالم و شفاف و ... حالا سیل سئوال درباره در آمد آستانقدس رضوی و سهم ایشان از این درآمد روی شبکه های اجتماعی روان است . خیلی بیشتر از رسوائی رئیس قوه قضائیه که صادقی نماینده مجلس ماجرای حساب های شخصی او را در صحن علنی مجلس فاش کرد و از او خواست که بیاید به مجلس و پاسخ بدهد که البته نه آمد و نه پاسخ داد. فقط معاون اولش "اژه ای" گفت که آن پول ها وثیقه های مردم است که در حساب های رئیس قوه قضائیه است. بهره و سودش درحساب کیست؟

بهرحال، حالا نوبت رئیسی رسیده که پاسخ بدهد با 10 در صد در آمد آستانقدس رضوی که به حساب وی ریخته می شود چه می کند؟ و اساسا چرا این پول به حساب تولیت آستانقدس ریخته می شود و از آن مهم تر، چرا آستانقدس حساب و کتابش علنی نیست و چرا مالیات به دولت نمی دهد؟ اینها گرهی ترین سئوالاتی است که در کنار سئوال ملی مربوط به کشتار زندانیان سیاسی سال 67 مطرح است و نامزد رنگ پریده و کم نفس و وحشت زده بنام "رئیسی" باید به آنها پاسخ بدهد. شاید اگر هوس رئیس جمهور شدن را نکرده بود و آن را پله ای برای پریدن بر منبر رهبر جایگزین تصور نکرده بود، حالا با چنین رسوائی انتخابات را نمی باخت. حالا نه در غربت دلش شاد است و نه روئی در وطن دارد. همه قرائن می گوید که او یا کنار می کشد و یا می بازد و در هر دو صورت روی بازگشت به مشهد و ادامه تولیت آستانقدس "رو" می خواهد.

آستانقدس رضوی 3 نوع درآمد دارد. نذورات، وقفیات و سودهای حاصل از فعالیت های صنعتی، تجاری و خدماتی. آستانقدس موقوفات گسترده ای دارد. نزدیک به نیمی از زمین های کلان شهر مشهد، قسمت اعظم زمین های چناران و سرخس و فریمان و دیگر شهرستان های استان های سه گانه خراسان شامل املاک مزروعی، اراضی شهری، جنگل و مرتع، مغازه، منزل، اتومبیل، سهم کارخانه، بیمارستان، قنات، چاه آب و... در شهرستان های متعدد کشور همچون: اصفهان، تبریز، کرمان، سیرجان، رفسنجان، گرگان، ساری، چالوس، ورامین، تهران، کرج، گرمسار، قزوین، بم، رشت، لاهیجان، لنگرود، یزد، شوشتر، شیراز و... و در کشورهای سوریه، آذربایجان، افغانستان، هند و ... وقف امام رضا و گوشه ای از امپراطوری آستانقدس است. در آمد بیمارستانها و امثال پدیده شاندیز در این گزارش غایب است. درآمد این امپراطوری کجا می رود و حساب و کتابش کجاست؟ چرا به دولت مالیات نمیدهد؟

رضاشاه به بهانه واقعه مسجد گوهر شاد تولیت خوشنام و پاکدست رضوی "آقا اسدی" را اعدام کرد و دست گذاشت روی ثروت آستانقدس و بعداو هم محمد رضا شاه مستقیما تولیت آستانقدس را وصل کرد به دربار و به هیچکس حساب و کتاب آن را نمیداد. (عکس: یکی از دیدارهای حماسی (از نوع خبرگزاری فارس و کیهان* با ابراهیم رئیسی)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: