ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دروغگوئی در عصر اینترنت کاربرد ندارد

افشاگری های مردم

پشم بر کلاه قالیباف باقی نگذاشته

 
 
 
 

متن زیر با نام "صادق صا دقیان" که بیشتر نامی مستعار به نظر می رسد تا نام واقعی، روی شبکه مجازی منتشر شده است. اطلاعاتی که تنها دراختیار دست اندرکاران در رده های بالای حکومتی قرار دارد.

 

جناب آقای قالیباف سلام

 من مناظره روز جمعه شما را دیدم و چونکه در آن مناظره ، چهره جدیدی از خودتان به نمایش گذاشتید ، لازم دیدم چند نکته را برای یاد اوری مطرح کنم .

۱- آقای قالیباف، چه کسی بستنی ۳۰۰ هزار تومانی با پودر طلا را در برج میلاد راه اندازی کرد؟ آیا شما نبودید؟ آیا این خدمات را برای همان رانت خواران زالو صفت راه نینداختید ؟

۲-  بر اساس آمار اعلامی مرکز آمار ۱۳ میلیون نفر از جمعیت ایران بین ۳۰ تا ۴۰ سال سن دارند، یعنی هم سن پسر شما. چه تعداد از این ۱۳ میلیون ، مثل پسر شما  پورشه یک میلیارد تومانی سوارند؟

۳- آقای قالیباف چه مقدار از عوارض مردم تهران را خرج مهیا و آماده کردن پارک لویزان برای برگزاری مراسم عروسی دخترتان کردید؟

۴- آقای قالیباف با چه بینش دینی و ملی، گروه ضربت شهرداری را تشکیل دادید تا با برخورد خشن و کتک زدن دستفروش ها در شهر نظم برقرار کنند تا منافع همان ۴ درصد ثروتمند خدشه دار نشود؟ آیا در تاریخ صد ساله بلدیه تهران، نمونه ای از حمله عوامل شهرداری به کارگران کارواش و کتک زدن و مجروح کردن آنها ، آنهم در ساعات نیمه شب، سراغ دارید؟

۵- جناب آقای قالیباف یادتان هست که چگونه هزار دستگاه خودرو سواری بنز، خارج از مبادی رسمی گمرکی و از طریق اسکله های غیر رسمی به کشور قاچاق شد . دستور خرید و حمل و قاچاق بنزها بدون دادن حقوق گمرکی را چه کسی صادر کرد ؟

۶- آقای قالیباف میدانیم که پیمانکاران و افرادی که از شهرداری طلبکار هستند نمیتوانند طلب خود را بگیرند و یک موسسه حقوقی که از نظر شما خودی است، با تماس با پیمانکاران ایشان را توجیه میکند که ما میتوانیم مطالبات شما را از شهرداری بگیریم و دستمزد ما ۱۰ درصد است و پس از عقد قرارداد وکالت میآیند و طلب ایشان را از شما میگیرند و سهم خود را برمیدارند. لطفا بگویید این دفترحقوقی تا کنون چند فقره و جمعا چه مبلغ از مطالبات پیمانکاران را از شما وصول کرده است و چرا خود پیمانکاران قادر به دریافت مطالباتشان نیستند؟ لطفا لیست پیمانکارانی که از طریق دادن وکالت به این دفتر حقوقی، پولشان را وصول کرده اند در روزنامه همشهری چاپ کنید و به اطلاع مردم برسانید .

۷- آقای قالیباف جمع آوری و نگهداشتن و دفن و تفکیک زباله های تهران که در کهریزک جمع میشود، امر جدیدی نیست و بوی تعفن آن دهها سال است ساکنین جنوب تهران و روستاهای اطراف و مسافران عبوری از جاده قدیم و اتوبان قم را آزار میدهد . آقای قالیباف ایا شما شخصا کسی را که ۱۲ سال شهردار ام القرای جهان اسلام بوده و سالانه دهها هزار میلیارد تومان بودجه دارد و بواسطه ارتباط با بابک زنجانی ها هر موقع که بخواهد میتواند پول بگیرد و هر جای شهر را که دوست دارد بفروشد و معامله کند ، قادر نبوده در طول مدت دوازده سال مشکل بو و آلودگی های زباله گاههای شهر تهران را برطرف کند؟ 

۸- آقای قالیباف شما به منظور جلب نظر طایفه مداحان در انتخابات سال ۹۲، آقای قلی ها که داماد منصور ارضی میباشد را بدون هیچ تجربه و تخصصی به عنوان مدیر عامل بهره برداری مترو منصوب کردید و ایشان هم با نظر شما و برای مهیا کردن تشکیلات برای تامین رای شما، چهار هزار نفر از پامنبری های مداحان تهران را به استخدام مترو درآورد و البته چون ایشان فاقد تبحر و تخصص بود، عموما به صورت زایده هایی در واحدهای خدماتی مثل حراست و نگهبانی و... بکار گرفته شدند . لطفا بگویید میزان کمک سالانه شهرداری به شرکت بهره برداری مترو در زمان مدیریت قبلی چقدر بوده و با احتساب پرداختی به پامنبری ها اکنون به چه مبلغ در بودجه سال ۹۵ رسیده است ؟

۹- آقای قالیباف همه میدانند که گروهی که به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری عربستان در مشهد حمله کردند، افراد تحت امر شما هستند که از شما پول گرفتند و سال ۹۲ و هم اکنون در ستاد انتخاباتی شما فعالیت میکنند . آقای قالیباف با حمله همین افراد به سفارت عربستان و فراری دادن ۷۰۰ هزار زایر شیعه عرب ، حداقل ۱۵۰ هزار فرصت شغلی از جوانان مشهد را سلب کرد .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: