ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تک خال هائی که روحانی

و جهانگیری زمین زدند!

 
 
 
 
 

جهانگیری این روزها در پاسخ به کسانی که از او می پرسند چرا درباره دهها موضوع داغ و مورد توجه مردم در این مناظره ها نه شما و نه روحانی حرفی نزدید می گوید "منتظر مناظره سوم باشید". باید منتظر تحقق این وعده بود، اما تا اینجا هم کم گفته نشده، گرچه کوتاه و گاه به اشاره. برای مثال روحانی در مناظره دوم انتخاباتی چند تک خال را زمین زد که امثال میرسلیم رئیس شهربانی بعد از انقلاب و سپس وزیر ارشادی که مشهور به قلع و قمع روزنامه ها و ابداع انواع شیوه های سانسور کتاب است و در مناظره دوم ادعای دفاع از آزادی ها را کرده بود باید سر بر زمین می گذاشت. یکی از تک خال ها، اشاره مستقیم به ممنوعیت پخش "ربنا"ی شجریان از سیمای جمهوری اسلامی بود. یکی دیگر از تک خال های روحانی اشاره به نقش نیروی انتظامی در حمله با چماق و آجر پاره به علی مطهری در شیراز بود و یکی هم اشاره به بی خبری درعین پرادعائی رئیسی درباره مسائل اتمی. نیشگونی هم از لپ محسنی اژه ای گرفت، آنجا که اشاره به حمله سازمان یافته نیروی انتظامی به خانه دختر یکی از وزرا باتهام واردات پوشاک کرد و بلافاصله گفت که سخنگوی قوه قضائیه هم روی این حمله روغن داغ ریخت قبل از این که اساسا محکمه ای حکمی صادر کرده باشد! او با این اشاره نشان داد که دست قوه قضائیه در دست قالیباف و رئیسی است. ستایش جانانه ای هم از سینماگران پیشرو ایران کرد و در این ستایش از "فرهادی" نام برد.

دو روز پس از این مناظره مدیرعامل خانه موسیقی با اشاره به ادعاهای قالیباف و میرسلیم و رئیسی درباره ضرورت "نشاط" جامعه و جوانان و متهم شدن دولت به جای مهاجمین و لغو کنندگان مجوزها که همگی در قوه قضائیه و اطلاعات سپاه مستقرند، به رسانه های داخل کشور گفت که اعتقاد دارد نامزدها باید در مورد "معیشت موزیسین‌ها"، "وضعیت بانوان موزیسین" و دیگر مشکلات موسیقی اعلام موضع کنند. ضمنا مجوز آلبوم جدید محمدرضا شجریان در کنار کلیه آثار او در دولت یازدهم صادر شده است. سیاستی خلاف سیاست صدا و سیما!

جهانگیری هم در مناظره دوم بیکار نماند و بر خلاف میرسلیم و رئیسی و قالیباف که حرف های مفت و فضائی زدند، به مردم هشدار داد که مواظب باشند به کسانی رای ندهند که فاجعه دوران احمدی نژاد را تکرار کنند! یک زیرکی سیاسی هم کرد و آن نقل جمله ای از رهبر جمهوری اسلامی در دیدار هیات دولت و کارگزاران نظام بود که در باره جهانگیری گفته بود ایشان چپ بود و حالا اصلاح طلب است اما آدم صادقی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: