ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

روحانی شب گذشته در ورزشگاه شیرودی:

مردم! گروه 1+11 را

برای رای به من تشکیل دهید!

 
 
 
 
 

بخش هائی از سخنرانی روحانی در همایش انتخاباتی شب گذشته در ورزشگاه شیرودی:

«شما توصیه‌ تان در سال اول دولت این بود که ١٦ اذر را آزاد نگذارید، شما همیشه به دانشگاه به عنوان تهدید نگاه کردید. شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند. لطفا همان حرفهایی که در جلسات خصوصی زدید به مردم آشکارا بگوئید. مگر هر روز فشار نیاوردید که اشتغال زنان باید متوقف شود؟ شما برگردید به بخشنامه‌های جنسیتی خودتان (در شهرداری) نگاه کنید، شما یک بار دیگر به احکامی که صادر کردید نگاه کنید.(احکام اعدام توسط رئیسی) مگر فشار نیاوردید که فضای مجازی بسته شود؟

کارنامه ما روشن است. ما تبعیض جنسیتی را نمی فهمیم، ما ظلم جنسیتی را نمی پذیریم. مردم ما راه خود را انتخاب کردند و از این مسیر باز نمی‌گردند. شعار ما روشن است. آزادی می‌خواهیم، ما آزادی سیاسی و اجتماعی، بیان و تفکر می‌خواهیم، آزادی انتخاب، تفریح برای ساعات فراغت می‌خواهیم، ما آزادی برای نوع اشتغال و شغلمان می‌خواهیم. ما به دنبال امنیت واقعی و جامعه امن هستیم، ما فضای امنیتی نمی خواهیم، ما جامعه چند درصدی نمی خواهیم، ما ایران صد در صدی هستیم، ما قانون را برای همه دستگاه ها می خواهیم، ما نهادهای (آستانقدس) استثناء شده از مالیات نمی خواهیم.

در انقلابمان زمانی پیروز شدیم که زنان به خیابان ها آمدند. امروز هم اگر زنان پای صندوق بیایند ما در انتخابات پیروز خواهیم شد.  اگر همه مردم پای صندوق آرا بیایند ما قطعا موفق و پیروز انتخابات خواهیم بود. مردم این روزها تحت تأثیر شعارهای فریبنده قرار نگیرند. من از همه مردم می خواهیم تا کارنامه ها را یک بار دیگر مرور کنند. کارنامه چهارساله دولت یازدهم و کارنامه 38 ساله آنهایی که در دستگاه های دیگر بودند. آنها که 12 سال در یک منصب (شهردار) بودند بگویند چه کردند.

من خوشحال شدم که شنیدم که بعضی ها (سید ابراهیم رئیسی) از کلمه مالیات نام بردند. مالیات برای اینکه مردم مالیات بدهند خوب است اما شما ندهید؟

شما (سپاه) بدنبال اقتصاد آمدید، اما به معدنی که مال شما بود و معدنچی ها در آن دفن شدند سر نزدید. من افتخار می کنم به آن خانواده عزیزی که شوهرش در معدن زیر آوارها ذغال سنگ ماند و جان داد اما شجاعانه در آزادشهر با من سخن گفت. خانمی که خود پرستار بود و شوهر عزیز کارگرش را از دست داده بود. من افتخار می کنم به آن پدری که فرزند مهندسش را از دست داده بود و برای آینده و پیشرفت ایران حرف زد

ما در پی آرامش هستیم، آرامش مردان، آرامش زنان اما گشت برای ما آرامش ایجاد نمی کند. وحدت و اتحاد ملت ایران و همزیستی مسالمت آمیز آرامش را می سازد. شما که دم از اشتغال می زنید؟ اشتغال زنان را قبول دارید؟ اگر قبول دارید قبل از دولت یازدهم چرا یک اشتغال برای زنان درست نکردید؟860  هزار معلم زن را بیکار کردید. شما که دم از اشتغال می زنید، آیا اشتغال اهل سنت را قبول دارید؟ آیا شما اشتغال اقوام مختلف ایرانی را قبول دارید؟

ما افتخار می کنیم که در یک استخدام در ماه های گذشته که زن و مرد آزادانه در آزمون آن شرکت کردند، 53 درصد آن را زنان ما توانستند بدست بیاورند.

ما امروز اشتغال را در سایه فضای مجازی و فناوری ارتباطات برای زنان و مردان مهیا ساخته ایم.

320  نفر از مدیران دانش بنیان های ما زنان هستند. ما وقتی شرکت های دانش بنیان را فعال می کنیم آن وقت اشتغال برای خانم های ما هم فراهم می شود.

یک بار در 92 با صراحت اعلام کردیم و گفتیم آزادی و اصلاح و نه افراط در جامعه. یک بار هم در اسفند 94 اعلام کردیم برای نمایندگان مجلس و یک بار دیگر در اردیبهشت 96 انتخاب خواهیم کرد. من از همه مردم ایران خواهش میکنم که در روز 29 اردیبهشت گروه 1+ 11 را تشکیل دهیم و 12 نفره پای صندوق اخذ رای برویم.»

فیلم سخنرانی در لینک زیر:

https://www.youtube.com/watch?v=_MrvoAVBl6Q


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: