ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اردیبهشت ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رهبر از "حق الناس" 92

رسیده به "حق السیلی" 96

 
 
 
 
 

 

تازه ترین سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی که روز گذشته در برابر نظامی ها و سپاهی ها ایراد کرد، نه تنها انتخاباتی نبود، بلکه برعکس علیه انتخابات بود. این سخنرانی او "شاه" بیت های زیادی داشت، از جمله تهدید به زدن سیلی به صورت کسانی که به نتیجه انتخابات اعتراض کنند. او در سال 92 از "حق الناس" گفت و امسال از "حق السیلی"!

دو گروه می توانند به نتیجه انتخابات اعتراض داشته باشند:

1- مردمی که نه سلاح دارند و نه قدرت و همیشه حرفشان را پای صندوق های رای - علیرغم همه فشارها و محدودیت ها- زده اند و جای تردید نیست که این مردم به روحانی رای میدهند.

2- کسانی که از هم اکنون باخت نامزدهای مخالف روحانی را حدس زده و دست به کار تمرین کودتا شده اند. همانها که به ستادهای تبلیغاتی روحانی - حتی در تهران- حمله کرده و می کنند، پوسترهای تبلیغاتی او را تحت حمایت های نظامی پاره می کنند و پائین می کشند، آنها که در قم تمرین اعلام پیروزی سید ابراهیم رئیسی را در همایش انتخاباتی او کردند.

بنابراین، رهبر جمهوری اسلامی که باندازه مصباح یزدی و جنتی و محمد یزدی و رئیسی و اژه ای و آملی لاریجانی و ... نگران شکست سنگین رئیسی و سرنگون شدن قالیباف و سنگ روی یخ شدن سرداران سپاه که گروهبندی "جنما" را برپا کرده اند است، اگر نگران اغتشاش بود به جای وعده سیلی زدن به مردم، باید فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی را فرامی خواند و به آنها دستور پیگرد عملیات تخریبی علیه روحانی را میداد. به آنها دستور دفاع از "حق الناس" را میداد نه فرمان "سیلی" را. آنها که این واقعیات را می بینند و هنوز در صف منفعلین انتخاباتی جا خوش کرده اند هنوز نمی خواهند به هوش بیایند که چه خبراست و چه می گذرد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: