ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اکبرترکان: سردار ذوالقدر از پشت پرده بیرون آمده

پرونده های "بقائی"

هنوز در قوه قضائیه مفتوح است!

 
 
 
 

احمدی نژاد یکی از معاونان دوران ریاست جمهوری خود بنام "بقائی" که دارای پرونده مالی است را برای ریاست جمهوری به میدان فرستاده است. یکی از مطلع ترین افراد کابینه روحانی از پرونده های اختلاس و غارت و دزدی دوران احمدی نژاد "اکبرترکان" دبیر شورای عالی مناطق آزاد است که پرونده خیلی ها در زیر بغلش است. او درباره نامزدی بقائی برای انتخابات 96 گفت:

« آقای بقایی در مناطق آزاد موسسه‌ای را ایجاد کرده بود با عنوان « خانه ایرانیان». از آنجایی که یک شورای عالی ایرانیان داشتیم آقای بقایی هم موسسه  خصوصی با این عنوان به ثبت رساندند و ساختمان‌های مناطق آزاد را به ثمن بخس به موسسه متعلق به خود اجاره داده بودند. در ابتدای کار دولت یازدهم به این موضوع ورود کردیم و با دادگاهی کردن این موضوع و حکم قضایی توانستیم این افراد را بیرون کنیم و ساختمان را بازپس بگیریم. همچنین 15 دستگاه از خودروهای متعلق به مناطق آزاد را هم با خود برده بودند که توانستیم با حکم پلیس و نیروی انتظامی این خودروها را توقیف کنیم. هنوز موضوع پرونده ایشان درباره مناطق آزاد در مراجع قضایی ادامه دارد  البته این موضوعات در پرونده آقای بقایی جزیی است. رییس ایشان تخلفات بسیار بیشتری داشته اما آیا کسی حاضر است پرونده وی را مورد پیگیری قرار دهد؟

درباره "جمنا" و سردار ذوالقدر نیست ترکان گفت:

«این افراد با تمام ظرفیت خود وارد صحنه شده اند. برای این افراد مهم نیست که چه کسی از میانشان رییس جمهور شود، برای آنها فقط این مهم است که آقای روحانی برای دور دوم به ریاست جمهوری نرسد.هیچ شباهتی بین آقای فتاح و آقای قالیباف وجود ندارد و هیچ شباهتی را نمی توان بین آقای قالیباف و آقای رئیسی پیدا کرد. 5 کاندیدایی که توسط جمنا انتخاب شدند و مورد تایید قرار گرفتند، شباهتی به یکدیگر ندارند و اتفاقا زاویه‌های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. اما هدف مشترک این افراد این است که شخصیتی مانند آقای روحانی به ریاست جمهوری نرسد. برخی از افراد که امروز وارد میدان رقابت شده‌اند آن دوران افراد پشت صحنه بودند مانند آقای «ذوالقدر» که امروز رییس ستاد انتخاباتی جمنا شده‌اند. این افراد همواره نقش سیاسی را داشتند و این دوره وارد صحنه شده اند.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: