ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عسگراولادی ارز صادراتی را باز نمی گرداند

قوه قضائیه جرات دارد

گریبان امثال ایشان را بگیرد؟

 
 
 
 
 

بانک مرکزی:

برخی آقایان طی سالیان طولانی، در اتاق های بسته تجارت خارجی کشور را قبضه کرده‌اند. هر وقت در کشور برای شفافیت اقدامی شود فشارها و هجمه های زیادی با بهانه های به ظاهر موجه صورت می‌گیرد.

سامانه نظام یکپارچه معاملات ارزی (نیما) صرفاً به منظور ثبت شفاف اطلاعات و بازاری است که موجب می‌شود کارهای پنهان ما بر ملا شود.

 

عسگراولادی رئیس اتاق مشترک ایران و چین و عضو رهبری حزب موتلفه اسلامی:

مشوق‌های بازگشت ارز صادرات برای صادرکنندگان،  چه مشوقی است؟ بگویید چه ارزشی دارد؟ اقدامات بانک مرکزی ندانمکاری است و راه‌اندازی سامانه نیما از سوی بانک مرکزی باعث شده صادرات در کشور قفل شود. کسی که در آنسوی مرزهای کشورمان خریدار کالای صادراتی ما است، «نیما» نمی‌شناسد؛ «نیما» دفتر دستکی است که آقایان راه انداخته‌اند. چند صراف را دور هم جمع کرده‌اند و اسمش را گذاشته‌اند «نیما».

درحالیکه طرف خارجی و خریدار کالای صادراتی ما می‌گوید، شما بانک معتبر معرفی کنید تا پول صادراتتان را به آن بانک واریز کنم.

---

عسگر اولادی فقط امسال تا پایان آبان 1397 بالغ بر 16 و نیم میلیون یورو صادرات داشته و ارز حاصل  از این صادرات را به کشور باز نمی گرداند. بانک مرکزی می گوید که او تاکنون هیچ گزارشی در باره شیوه مصرف ارز صادراتی اش ارائه نکرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: