ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول 16 اسفند

ستون پنجم دشمن

در جنگ اقتصادی فعال است!

 
 
 
 
 

 

حسن روحانی در جریان سفر به گیلان و سخنرانی در این شهر خطاب به مردم گفت که ایران در یک جنگ اقتصادی است و رهبر فرماندهی جنگ اقتصادی را برعهده وی گذاشته است. در هر جنگی دشمن سعی می کند  یک ستون پنجم در پشت جبهه جنگی درست کند. کار این ستون پنجم جنگ روانی به سود دشمن و تخریب و جمع آوری اطلاعات و رساندن آن به دشمن است. آیا روحانی از رهبر این اختیار را گرفته تا با این ستون پنجم مقابله کند؟ آیا این اختیار را دارد که این ستون پنجم را به مردم معرفی کند؟ در حالیکه توپخانه پرقدرت تحریم های امریکائی به وقفه به روی ایران آتش باز کرده و می کند، روحانی اجازه دارد توپخانه افشای آنهائی را که نقش ستون پنجم در جبهه جنگ اقتصادی دارند باز کند؟ اجازه دارد وزارت بازرگانی را بعنوان مرکز لجستیکی این جنگ اقتصادی علیه اتاق بازرگانی و تجار و بازرگانان بار دیگر برپا کند و کارآمد ترین مدیران و کارشناسان را در راس آن قرار دهد؟ این اختیار را دارد که از رهبر بخواهد بخشی از ستون پنجم دشمن را که در مشهد علیه دولت و فرمانده جنگ اقتصادی فعال است متلاشی کند؟ اختیار دارد همین دار و دسته شریعتمداری کیهان و قدوسی مجلس را جمعشان کند و برای امثال سردار نقدی دهان بند سفارش بدهد؟ از تاکتیک های مهم جنگ جلوگیری از تقویت جبهه دشمن و کشاندن کشورهای دیگر به صحنه جنگ به سود خود است. وقتی روحانی با همین هدف فرمان تصویب پالرمو و فاتف را می دهد و کسانی در نقش ستون پنجم دشمن اجازه اجرای این فرمان را نمیدهند، رهبر به رئیس مجمع مصلحت که منصوب اوست دستور اجرای فرمان فرمانده جنگ اقتصادی را میدهد؟ به رئیس مجمع دستور می دهد که به جای دهان به دهان شدن با روحانی آن 20 عضو منصوب رهبر در مجمع را سر جایشان بنشاند؟

درجنگ اقتصادی که رهبر نیز آن را قبول کرده و همه را به قبول فرماندهی حسن روحانی فراخوانده، خودش حاضر به همکاری برای متلاشی کردن ستون پنجم این جنگ در نهادهای وابسته به بیت رهبری هست؟ و یا از قبول فرماندهی این جنگ شانه خالی کرده و آن را به گردن روحانی انداخته تا خود همچنان به نقش اپوزیسیونی و انتقادی اش به اقتضای بادی که در داخل و خارج می دمد ادامه بدهد؟

آن بخش سخنرانی روحانی در گیلان که مسئله جنگ اقتصادی در آن مطرح شده را میتوانید در منتخب اخبار سیاسی این شماره پیک نت گوش دهید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: