ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یک سئوال ساده درباره محاکمه پتروشیمی

جرا نامی از سردار قاسمی

و "خ. ع" در دادگاه برده نمی شود؟ 
 
 
 
 

 

سردار قاسمى وزير نفت دولت احمدى نژاد پشت سايه  خلجی و همسرش شیخ‌الاسلامی پنهان شده است.

 اینها نوک كوه يخ هستند و نبايد خود کوه یخ در شانگهاى و دبى پنهان بماند.

خانم شيخ الاسلامى با شركتش فقط يک نفر از ١٥ نفرست. ‏6 ميليارد  و 600 ميليون يورو رقم اختلاس كل تيم ١٥ نفره  است ‏كه رقم دزدی شيخ الاسلامى ٣١٨ميليارد ريال بوده ‏است. دزدان بزرگ، اعضای شركت بازرگانى پتروشيمى، فرزندانشان و افرادى از شركت سپانير (سپاه نیرو) هستند.

شرکت نفت و گاز سپانیر وابسته به قرارگاه خاتم سپاه از چه طریق با مرجان شیخ الاسلامی آل آقا مرتبط شده و خ.ع که از طرف شرکت با شیخ الاسلامی شریک کاری بوده چه کسی است و چرا نامش در بین 14 متهم نیست؟ خ.ع متهم پانزدهم از شرکت سپانير کیست که نامش مخفی مانده است؟

متهمان به عنوان مدیران شرکت از خریداران خارجی مبالغ کلان به نفع خود دریافت و به بهانه دور زدن تحریم‌ها شرکت هایی را در خارج از کشور تاسیس و پول آن را به حساب خود انتقال می‌دادند.

اولین متهمان مدیران  شرکت بازرگانی پتروشیمی زیرمجموعه وزارت نفت هستند که محصولات پتروشیمی را بازاریابی و درصدهای نجومی دریافت کردند.

رضا حمزه لو ( 6 میلیارد و 65 هزار یورو) درصدی از خرید و فروش را به عنوان حق دلالی دریافت می‌کرد. حمزه لو طی نامه ای به مدیران عامل PCC دبی و پتروشیمی شانگهای پول را به حساب آنها می ریخته در صورتی که این شرکت جزء شرکت های تحریمی نبوده است. (از گزارش "آذر بیک")

عکس: تجمع اعتراضی کارگران و پیمانکاران پتروشیمی بندر ماهشهر در تیرماه 96. آنها کارگران شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر که خواستار تشکیل نهاد صنفی خود بودند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: