ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشای تقلب در نظرسنجی برنامه خوب

صدا و سیما 40 سال است

خلاف نظرات مردم عمل می کند

 
 
 
 
 

 

رئیس پلیس فتای ناجا با تشریح به نحوه تقلب در نظرسنجی پیامکی صداوسیما میان دوبرنامه «نود» و «برنده باش»، اعلام کرد که یکنفر در این ارتباط دستگیر شده  است.

کارشناسان پلیس فتا ادله دیجیتال را بررسی کرده و در نهایت به شرکتی رسیدند که آن شرکت مجری اصلی، پیمانکار و متولی اصلی سیستم نظرسنجی بود.

در جریان انتخاب مردمی بهترین برنامه تلویزیونی جام جم و در حالی که برنامه نود صدرنشین این نطرسنجی بود، ناگهان آرای برنامه تلویزیونی "برنده باش" افزایش چشم گیری پیدا کرد و یک‌شبه جانشین برنامه نود شد و وزیر ارتباطات بلافاصله این تخلف را افشا کرد و در حساب توئیتر خود نوشت که طی سه روز متوالی دستکاری در نظرات مردمی انجام شده است. آذری جهرمی همچنین از شناسایی عامل دستکاری و معرفی او به پلیس فتا خبر داده بود.

این که یک مورد از تقلب های بی شمار صدا و سیما اینگونه به کمک وزیر ارتباطات افشا شده و پرونده ای نیز در همین ارتباط تشکیل شده خوب است، اما به این شرط که این گام اول به گام های بعدی بیانجامد، زیرا صدا وسیما 40 سال است که خلاف نظرات اکثریت مردم ایران برنامه اجرا و پخش می کند و حتی بنام مردم چک بی محل می کشد!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: